Wat dragen wij vandaag? XXXIV

Nog heel nieuw voor me, pas de derde keer om. Maar wat vind ik hem mooi. Ik kon me niet beheersen en heb net zijn broertje in het zwart met stalen band besteld. (Geen chronometer)

Fijn weekend!

16 likes

Begint nu te sneeuwen :cloud_with_snow: :snowman:

23 likes

Vandaag de Ahoi maar weer eens omgedaan.

Met de mooie matte plaat en de karakteristieke kleurrijke accenten.

Evengoed zijn de wijzers niet perfect. Het is geen Grand Seiko.

Maar het uurwerk met de eigen balansveer en volledige balansbrug maakt veel goed.

40 likes

Ik vind het de perfectie toch aardig benaderen

3 likes

Aangezien de eerste sneeuwvlokjes weer vallen hier kan de echt warme jas weer aan :snowflake:

27 likes

Knap man !

1 like

Deze heeft sinds deze week zijn eerste echte kras verdient. En meteen eentje die kan tellen. Toch 2 minuutjes in een hoekje zitten wenen :sob:. Geen zorgen, het gaat alweer beter. :slightly_smiling_face:

30 likes

Hij bevalt je goed ofnie? Ik moet tot woensdag wachten :crazy_face:

Vandaag nog ff deze zielloze

5 likes

Mooi!

1 like

25 likes

Moh vent tog :sweat_smile:

2 likes

Die Breguet zien we hier ook zo weinig dat het bijna een sneeuvlok lijkt. Leuk 'm 'm te zien. Jammer van het rubber, dat wel. Maar leuk om 'm te zien.

Man up & nut up, het is een toolwatch. Ik heb de sjiekere gepolijste, en die ziet er ook uit als een ravage. Butsen en plekken op de bezel, overal krassen, en wat er in die squale-gravure op de zijkant zit laat ik liever onbesproken en ongetoond.

Dus groeten van z’n gehavende neef, en geniet van een horloge wat zich door karakter aan je verbonden heeft. Hoppa!

12 likes

Oude Seiko weer eens.

16 likes

Tja, da’s een beste.
Zonde, maar geeft hem wel karakter moet je maar denken. :expressionless:

1 like

Dankjewel!

Klopt helemaal, een rubberen band op een Breguet slaat echt als een tang op een varken (alhoewel ik hem in het echt minder slecht vind ogen dan op foto’s). Ik denk dat ze met deze band getracht hebben AP en Hublot klanten te winnen. Toen ik het horloge een maand geleden had gekocht heb ik dan ook gelijk een donker bruine band besteld (zoals het heurt op een geelgouden Breguet). Ik hoop die volgende week binnen te krijgen.

1 like

Thx! :+1:

1 like

15 likes

dankjewel!!

1 like

5 likes

Joh!

:stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

15 likes