Nog heel nieuw voor me, pas de derde keer om. Maar wat vind ik hem mooi. Ik kon me niet beheersen en heb net zijn broertje in het zwart met stalen band besteld. (Geen chronometer)
Fijn weekend!
Nog heel nieuw voor me, pas de derde keer om. Maar wat vind ik hem mooi. Ik kon me niet beheersen en heb net zijn broertje in het zwart met stalen band besteld. (Geen chronometer)
Fijn weekend!
Vandaag de Ahoi maar weer eens omgedaan.
Met de mooie matte plaat en de karakteristieke kleurrijke accenten.
Evengoed zijn de wijzers niet perfect. Het is geen Grand Seiko.
Maar het uurwerk met de eigen balansveer en volledige balansbrug maakt veel goed.
Ik vind het de perfectie toch aardig benaderen
Knap man !
Deze heeft sinds deze week zijn eerste echte kras verdient. En meteen eentje die kan tellen. Toch 2 minuutjes in een hoekje zitten wenen . Geen zorgen, het gaat alweer beter.
Mooi!
Moh vent tog
Die Breguet zien we hier ook zo weinig dat het bijna een sneeuvlok lijkt. Leuk 'm 'm te zien. Jammer van het rubber, dat wel. Maar leuk om 'm te zien.
Dus groeten van z’n gehavende neef, en geniet van een horloge wat zich door karakter aan je verbonden heeft. Hoppa!
Tja, da’s een beste.
Zonde, maar geeft hem wel karakter moet je maar denken.
Dankjewel!
Klopt helemaal, een rubberen band op een Breguet slaat echt als een tang op een varken (alhoewel ik hem in het echt minder slecht vind ogen dan op foto’s). Ik denk dat ze met deze band getracht hebben AP en Hublot klanten te winnen. Toen ik het horloge een maand geleden had gekocht heb ik dan ook gelijk een donker bruine band besteld (zoals het heurt op een geelgouden Breguet). Ik hoop die volgende week binnen te krijgen.
Thx!
dankjewel!!