Aan het voorbereiden voor de stukadoor die maandag komt. 
En gelijk een beetje opruimen.
Vanavond livestream concertje met een maat. Speciaal biertjes 
Aan het voorbereiden voor de stukadoor die maandag komt. 
En gelijk een beetje opruimen.
Vanavond livestream concertje met een maat. Speciaal biertjes 

Ik mis LaTrapkes 
Dank. En ben ik (uiteraard…) helemaal met je eens. Ben er dan ook nog steeds erg content mee! 
Is dat wel voldoende bier voor jullie 2? 

Ik ben meer van de Jopen, Lowlander en Brewdog. Maar ook zeker lekker.

I like your taste. Met name de IPA en de Poorter 
White Ale is ook erg lekker. Maar er is zoveel lekker…
Beetje vergelijkbaar met horloges, er is genoeg moois te koop/drinken
Dank je wel!