Wat dragen wij vandaag XXXIX

14 likes

33 likes

Mogguh HFers :hugs:

28 likes

Lekker zonnetje hoor

11 likes

Voordeel van thuiswerken is dat ik vaker wissel… Spannend allemaal… :woozy_face:

22 likes

Volgens mij wel… Ik stoot bijvoorbeeld nooit de kroon :crazy_face:

Toevallig van de week nog met de juwelier over gesproken. Ooit mijn eerste horloge op rechts omgedaan en nooit meer anders gegaan. Geen idee waarom (niet over nagedacht), het voelde gewoon heel natuurlijk (en nog steeds). En nee, ik ben niet linkshandig.

1 like

26 likes

22 likes

Oud supportertje op het werk vandaag

23 likes

33 likes

Tudor day :crown:

34 likes

26 likes

Goedemorgen! Vanochtend een wereldreis (kuch) gemaakt naar Purmerend om de Zelos Mako V3 “Steel Teal” op te halen. Een mede hobbyist die (nog) niet actief is op dit forum (denk dat dat na vanochtend door mijn enthousiasme snel gaat veranderen haha) en deze op Marktplaats had geplaatst.

Wat een mooi apparaat weer, ben toch echt fan van Zelos, een microbrand die het allemaal doet zoals het hoort lijkt het wel. Enige nadeel, altijd uitverkocht!!

Nu dus deze Mako V3 binnen in een echt fascinerende kleur en dial structuur. Ik blijf er naar staren!

Wat is dan de “catch”? Ik had natuurlijk al een mooie microbrand horloge in het blauw met een geweldige dial, namelijk de Phoibos Voyager. Al pratende was de hobbyist in kwestie ook geïnteresseerd geraakt in dit model, dus nam ik het horloge mee naar Purmerend. En drie keer raden: we hebben geruild :smiley:

Iedereen blij vandaag, mijn dag kan niet meer stuk!!

25 likes

En alweer middag. Je kunt er de klok op gelijk zetten.

15 likes

29 likes

15 likes

Na een weekendje vintage mijn moderne Mido maar weer omgedaan :slight_smile:

20 likes

Faux-croc met Oris Big Crown ProPilot GMT

17 likes

Stiekem nog één vandaag… Eet smakelijk :grimacing:

16 likes

Vanmorgen in alle haast vergeten te wisselen dus nog steeds de Invicta

18 likes