Iaxa, ooit een bekend Belgisch merk, kocht zijn duikers in bij Rotary toen een degelijk Zwitsers merk.
Dit horloge is, inlcusief de kroon met een R erop op de Iaxa print gelijk aan een Rotary Aquaplunge!
Schitterende ongepolijste kast met scherpe hoeken, een lichte fade op de verder gave aluminium bezel en heerlijk vanille verkleurd tritium!
Gefeliciteerd
Gave zeg
Dankjewel . Toevallig tegengekomen. Ik weet niet of die ooit in Europa verkocht geweest is.
Is deze van de ‘drive’ serie?
Nice gefeliciteerd
Mooi gefeliciteerd
Thanks , jij ben ook altijd nog laat op ?
Klopt 🤷🏻
Altijd heel laat op, een paar uurtjes slapen en dan weer vroeg op. Al een jaar of 10
Merk zelf ook dat sinds ik wat ouder ben ( 60 nu ) ik steeds minder slaap nodig heb .
In mijn nachtdienst week slaap ik gemiddeld een uurtje of 5 . in mijn vrije week mag ik blij zijn als ik 6 uur haal.
Eigenlijk best fijn , toen ik nog een jaar of 20- 30 was kon ik makkelijk 12 uur slapen
Valt nog mee 5-6 uurtjes. Ik zit aan max 4 uur op een goede dag 🤷🏻. Maar vaak napjes van een uurtje dan weer een uurtje wakker et cetera
Oei ,dat is minder . Ik heb dat wel eens tijdens mijn nachtdiensten maar ben dan gebroken als ik weer de nacht in moet.
Extra dubbele whisky pakken na je nachtdienst, slaap je goed van
Heb soms na nachtdienst dat ik nog niet moe ben. Werkt goed.
Hahaha ,ja heb ik vroeger wel eens gedaan ,maar daar knap ik ook niet echt van op