Nee .
Het is dat de lugs niet flexibel zijn anders zou je de lugs zo rondom naar elkaar toe kunnen vouwen.
Nee .
Het is dat de lugs niet flexibel zijn anders zou je de lugs zo rondom naar elkaar toe kunnen vouwen.
ha geweldig dit !
Dat weet ik niet maar wel indrukwekkend en
Wellicht een topic starten met ‘wie heeft de grootste’, zelfs een Invicta zal het afleggen denk ik
waar ik nog een keer een horlogethema van wilt maken is een grote horlogekast voor dit originele perfect werkende zenith fliegeruhr cockpit clock. uit maart 1940. het beroemde montre d aeronef type 20 uurwerk. niets is schoongemaakt aan de kast, het vet uit het vliegtuig zit er nog op bij wijze van spreken !
als ik daar een mooie geharde stalen of titaniumkast voor zou kunnen scoren of aanpassen hiervoor doe ik dat. met behoudt van het origineel uiteraard.
Dat vind ik wel cool creatief
Mis ik nu ineens een aantal posts
Welterusten
Jij ook! Ging jij niet al slapen zo’n uur geleden?
Het is wel echt een gigantische knoest
Ik wens iedereen altijd een fijne nacht, maar ik slaap zelf heul kort, vaak maar een paar uurtjes per dag
klopt wel ja, de Invicta 70mm Full Sea Hunter Sun Rise in Antarctica vindt ik aan de kleine kant. alhoewel met de blauwe wijzerplaat erg mooi. wel lekker dik
NoGo voor mij
Ben ik met je eens
Holy
moly?