Wat dragen wij vandaag XXXV

Heel mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Bij schemer misschien wel op zijn best:

24 likes

Gefeliciteerd.

1 like

Bronstijd…

17 likes

19 likes

18.00u.
Avondwissel en ‘n Ricard!!

11 likes

Nee hoor valt wel mee .Droogpak aan en het water is nog 5 graden.

Present. Die ligt hier stof te vangen. :sweat_smile:

12 likes

Cool :ok_hand:t2::smiley: …Met een rubberen band…origineel? En draagt het rubber lekker?

1 like

Dank u.

1 like

Vandaag de Partitio gewisseld met dr Seiko 5
Weliswaar gemod met saffier maar hoe kunnen ze het maken voor dat geld :grinning:

19 likes

Jip, origineel. Draagt best comfortabel. Het is er zo eentje die al voor gebogen is. Ik wat overigens helemaal vergeten dat het ding een geschroefde kroon heeft. :innocent: Ik moet hem maar weer eens beginnen dragen

6 likes

Gaaf zeg…en sluit perfect op de kast :ok_hand:t2:

Of in ieder geval wat lichttijd geven om te laden :+1:t2::grin:

1 like

Vrolijk overhemd ook! :grin:

Daar is hij nu mee bezig. Hoop dat het werkje nog marcheert. Moet al een 5tal jaar in de doos zitten denk ik.

1 like

Oei :see_no_evil: …Maar hij loopt nog wel? Deze heeft maar 6mnd gangreserve volgens mij…

1 like

Hij loopt nog niet echt. hij heeft ondertussen 3 seconden afgelegd in deze laatste 10 minuten. Hoop dat ik het deksel niet om mijn neus krijg. Vorig jaar heb ik mijn ma een citizen eco-drive aangeraden vanwege het gebruiksgemak en de bomb proof technologie. :grimacing:

1 like

Eenvoud siert de mens …

17 likes

Ik heb het gehad na 2 jaar in de kast dat hij in EOL stand ging…toen een dagje op de vensterbank en was het weer oké :+1:t2: … Ik zou hem morgen even op de vensterbank leggen… misschien komt hij weer tot leven :+1:t2::grin:

1 like