Wat dragen wij vandaag XXXV

Oh joh dat meen je niet :sweat_smile:. Gelijk ff geprobeerd. Je ziet de datum wel een klein stukje bewegen, maar er gebeurd niets :slightly_frowning_face:. Dus geen Quickset meer :sweat_smile:

1 like

Casio vandaag. De horloges zijn helaas de weinige afwisseling tijdens deze saaie thuisquarantaine (corona opgelopen vorige week)…

16 likes

Beterschap gewenst. :+1:

Snap het helemaal, heb er een aantal gehad. Mooi stukje techniek👍🏻

1 like

Zoals ik al zei, het is niet zo’n geweldig systeem :worried:
Je moet vaak wel stevig drukken trouwens, er zit een aardig dikke veer achter.

1 like

Geweldig horloge. Ik heb zelf de SOH II chrono maar vind iedere keer dat de foto’s het horloge niet echt recht aan doen. Zoveel mooier in het echt👍🏻

1 like

Idd wanneer ik stevig druk verspringt ie wel. Ben bang dat ik daalijk de stift door het uurwerk heen druk :see_no_evil:

1 like

20 likes

Zep sport chrono 1969.

33 likes

26 likes

In het echt inderdaad mooier dan op foto’s, sommige foto’s lukken dan weer wel

30 likes

Klopt, dat komt door die dikke veer. Je ziet hem hier net achter de stift zitten. Er zijn ook horlogemakers die het ding weglaten, dan gaat het een stuk lichter. Je loopt alleen het risico dat je hem een keer verzet als je per ongeluk tegen de kroon stoot.

7 likes

19 likes

Fijne avond allemaal.

16 likes

Nog steeds aan het werk

Althans…de printer :grin:

29 likes

24 likes

Op de meegeleverde horween band, heerlijk! :ok_hand:

26 likes

Top! Vooral lekker dragen en doen wat jezelf wilt :slight_smile: spierballen kweken :muscle:

18 likes

Bij James Bond krijg ik altijd dat deuntje in mn hoofd, deze dial zou mij gek maken :joy:
Wel erg gaaf!

2 likes