Wat dragen wij vandaag XXXV

Hastags werken hier niet, dat je het weet.
tenor (8)

2 likes

Goedemorgen.

Maak er een mooie dag van.

37 likes

22 likes

:wink: sorry, idd copy/paste van IG

1 like

Dat dacht ik al, wel een gaaf horloge :ok_hand:

1 like

Hoe jij horloges ziet en ervaart is net anders dan ik denk ik. Ik koop een model dat ik persoonlijk mooi vind. Dat het een mod is, met neppe onderdelen, echte onderdelen, originele onderdelen maakt mij totaal niet uit. Het ziet er mooi uit en ik draag het. Punt. Persoonlijk heb ik er plezier mee, en die dingen kosten wat, paar honderd euro, misschien een duizend euro. Ik lig er niet wakker van. Misschien zitten er onderdelen die van slecht kwaliteit zijn. Jammer, maar dat neem ik voor lief. Zolang ik een tijdje mijn ding kan doen ben ik er content mee.

Zo zag ik net op het forum een Zenith horloge. Prachtig model. Wel van het merk gehoord, maar of het uit China komt, Zwitserland, Denemarken interesseert mij niet. Wat voor uurwerk zit er in, wat is de historie, wie heeft het gedragen, is voor mij persoonlijk niet belangrijk.

1 like

Mogge! :sunglasses:

41 likes

Veel horloge voor 18 euro

20 likes

13 likes

Midden van de week alweer…
Fijne woensdag ! :slight_smile:

28 likes

20 likes

Vandaag de MeisterSinger Mega Master :wink:

34 likes

25 likes

Vandaag weer thuis aan het werken…
Maar wel met deze om de pols! :facepunch: :waning_gibbous_moon:

42 likes

Deze gaat nu weer om.

37 likes

33 likes

neen die van mij heeft enige verschillen dan die van @WillemP namelijk:

de rechtse is van mij,
ze hebben alle twee hetzelfde binnenwerk 1mm dik en alle twee zijn ze gefabriceerd met het super titanium

de kast van @WillemP is zo ( 2.98mm) dun dat ze de voorkant rechtstreeks aan de achterkant hebben bevestigd met de vier vijsjes die je ziet aan de voorzijde :ok_hand:
mijn horlogekast is dikker dan de zijne, namelijk 3.6mm.
persoonlijk vindt ik ze alle twee fantastisch mooi :heart_eyes:
een zeer geslaagd duo :+1:

12 likes

22 likes

40 likes

34 likes