Wat dragen wij vandaag XXXV

17 likes

Haha, hoe dan?
Deze heb ik tot nu toe gemist, gek genoeg.
Wat een gaaf horloge!

1 like

12 likes

Thanks, ja ik heb mezelf toen ook een beetje laten opjutten door dat LE en ben op de laatste dag voor de lockdown nog naar de Oris Boutique gegaan om de knoop door te hakken. Uiteindelijk echt wel blij mee, en grappig om dat Patina proces mee te maken. Elke keer ziet je horloge er weer net wat anders uit. En in dit geval nog goed ook :wink:

Weer terug :+1:t2::yum:

26 likes

Met full lume onderbroekje!

1 like

Yeah :ok_hand:t2::grin:

1 like

Is de bezel nou Pepsi of Batman? :grin:

16 likes

13 likes

Wel vet zo’n full lume dial.
Ik heb nog een “great wave” dial in full lume liggen voor de skx. Binnenkort maar eens in (laten) zetten!

1 like

Vandaag deze voor mij!

32 likes

Ha … inderdaad. Klopt :smile::+1:t3:

Zekers…heb deze nog in de kast liggen en deze is in tegenstelling tot de NY040 heel lang en goed afleesbaar in het donker( moet alleen batterij eens vervangen :grin:) ligt ook wel aan de zwarte wijzers…lume is ook echt blauw bij deze :hugs:

10 likes

Nice!
Is dit dezelfde Junkers als de vliegtuigen?

1 like

Vandaag de Profuomo :sunglasses: cadeautje van vrouwlief jaren geleden.
Dan wel een quartz maar slaat strak op de index zoals je ziet :grin:

14 likes

Ja …het merk is er wel op gebaseerd geloof ik…maar ja die naam hey: ‘Junk’ :grin:

1 like

Haha. Tja. Maar deze dial, in combinatie met die wijzers is zeker geen “junk” toch?

1 like

Nee…ik vind deze horloges echt goede kwaliteit…maar het merk word vaak afgedaan omdat de naam het al zou zeggen…Zit volgens mij ook een Zwitsers uurwerk in…:thinking: Edit: Ronda 515

1 like

O zo. Ach ja. Lekker laten lullen!
Als je er blij mee bent is het goed toch?

1 like

Zeker leuk ding…plastic zit nog op de cashback geloof ik :grin:

7 likes