Wat dragen wij vandaag XXXV

27 likes

His and hers, Rolex Lady OP en Breitling Longitude GMT

17 likes

Deze!

20 likes

Wat kan eenvoud toch vreselijk mooi zijn. Misschien toch ook een Explorer aan mijn collectie toevoegen.

2 likes

Je zegt het alsof je ‘een brood’ bij je collectie wilt/ kán toevoegen. :face_with_monocle:

Ik ben het wel eens dat het een heel mooi horloge is.

1 like

Nou nee, ik spaar geen broden. Maar als je iets aan je collectie wilt toevoegen, hoeft dat toch probleem te zijn? Kwestie van prioriteiten stellen. :wink:

2 likes

Ja, heb m graag om, bizar genoeg een stuk meer waard geworden dus bij verkoop nog gratis ook @Deltre, maar ik doe m ook niet weg, dus maakt het weinig uit :grimacing:. Maar vooral foto’s hier en geen hele discussies in dit topic :sweat_smile:

2 likes

Tja ik heb slechts 16,5 cm pols maar vond hem juist op staal te ielig. En op rubber heb ik juist het idee dat ie groter lijkt.
Maar als ik jouw foto’s weer zie krijg ik ook wel weer zin in stahl

2 likes

En ik maar denken dat er drie soorten mensen zijn: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen… :thinking:

3 likes

Koken met schildpadden.

Sorry voor al het stof, ik had met meel lopen klooien voor een boeuf bourgignon.

Fijn wel, op zo’n Colareb.

33 likes

Vanmorgen deze omgedaan:

En eind van de middag geswitched naar deze:

23 likes

7 likes

Dat kan ik mij goed voorstellen. Ik heb nog een aantal horloges op mijn wensenlijst. En daarvan kan ik nu al zeggen dat ze nooit meer weggaan.

1 like

Voor de avond.

16 likes

Ik vind dit een hele mooie Seiko! Gaat zeker nog aan mijn collectie worden toegevoegd.

Als Fifty Fathoms mod vind ik hem eigenlijk net iets gaver!

1 like

Vandaag een duikje gemaakt op een wrak in limburg. Buiten 2 graden en wat sneeuw. Water temperatuur 5 graden . En de MM300 was aan de beurt als timekeeper

20 likes

Sterkte. Prachtig om deze namens hem te kunnen dragen! :+1:t2:

1 like

Het is een (belegen) grapje onder informatici :wink:

Computers maken alleen gebruik van enen en nullen en “10” is twee in het binaire getalstelsel
En als iemand de grap niet begrijpt dan weten “wij” dat diegene een ander beroep heeft. :smiley:

2 likes

Hoe bevalt het horloge u? Ik ben op het moment op zoek naar een nieuw horloge. Omega AT en GS Heritage quartz interesseren mij het meeste.

29 likes