Azo verre zeg. 
Nice 
Mooie plaatjes vandaag. Geen twijfel mogelijk over jullie doortastende stijl en horologische charisma. Mijn bescheiden bijdrage aan deze prachtige reeks visuele bevestigingen van karakter en uitstraling. De oude speedy op “letha”.
Goed weekend heren!
Nee, dit is niet de mijne ! Ik had de luxere versie en gaat maar een ander forumlid 

Het zal ook eens niet hè. Diva. 
Gaaf hoor 
Door huidige omstandigheden moet men wat creatief zijn om kinderen bezig te houden tijdens de vakantie, ook voor de eerste keer met de trein weg geweest 
Nee hoor, bij Amazon gekocht voor €60
Ik las dat deze fraaie Aquis een 39,5mm is. Hij staat je echt goed! Mag ik weten hoe groot je polsomtrek is?
Dank je. Klopt het is een 39,5. Mijn pols omtrek is 16,5cm.
Mvg. Bertjan
Het begon vandaag als een vintage friday, maar nadat PostNL aan de deur verscheen veranderde dat ineens in Vostok friday! Dat vroeg dus om een avondwissel naar de NA.
Alhoewel de kleur (heel) anders is dan de website van Meranom mij voor spiegelde, vind ik hem erg cool. Heb deze variant ook nog niet eerder op het forum voorbij zien komen. Kunstlicht doet hem geen goed overigens, dus morgen bij daglicht verschijnt hij hier waarschijnlijk nog wel een keer in dit topic.
Bedankt voor je reactie Bertjan.
Kijk aan, mijn pols is ook 16,5 maar ik heb een Aquis van 43,5. Sinds ik een horloge van 41 erbij heb valt me op hoe groot mijn Aquis echt is.
Gefeliciteerd.
Het wordt prachtig weer morgen dus we kijken uit naar een mooie ‘wat dragen we vandaag’ in vol daglicht!