Wat dragen wij vandaag XXXVI

Whoooop! De tuin weer in :sunglasses: de handjes kriebelen… Dus de Beuker om vandaag

15 likes

Ik heb de zomer in mijn bol

20 likes

Fijn weekend!

15 likes

15 likes

Zep op een sunny strap :sunny:

45 likes

Hoi Kerel,

Ik heb gemist helaas dat je ziek bent. Ben je gevallen tijdens je werkzaamheden? :grimacing:

In ieder geval wens ik je veel beterschap toe!:four_leaf_clover::muscle::wink:

1 like

Zo, ff keihard de lente in knallen :facepunch:t2: Fijn weekend! :sun_with_face:

27 likes

Kan niet kiezen :heart_eyes:

17 likes

Gestruikeld van plateau hoogwerker.
Met vuisten mijzelf opgevangen om brekende polsen te voorkomen.
Gelukt… maar alsnog 1pols flink de mist in… auw

2 likes

Vandaag samen van het zonnetje genieten!

26 likes

44 likes

Hier ook Zenith vandaag!

29 likes

13 likes

14 likes

Gisteren tijdens een transport klusje deze om:

En vandaag de vintage Seiko:

Prettig weekend allemaal!

21 likes

17 likes

Vandaag mn Tissot maar weer eens om

17 likes

24 likes

M’n laatste NA…

29 likes

Wat kloten man! Heel veel sterkte gewenst!!!

Harry.

1 like