Whoooop! De tuin weer in
de handjes kriebelen… Dus de Beuker om vandaag
15 likes
Hoi Kerel,
Ik heb gemist helaas dat je ziek bent. Ben je gevallen tijdens je werkzaamheden? 
In ieder geval wens ik je veel beterschap toe!


1 like
Gestruikeld van plateau hoogwerker.
Met vuisten mijzelf opgevangen om brekende polsen te voorkomen.
Gelukt… maar alsnog 1pols flink de mist in… auw
2 likes
Gisteren tijdens een transport klusje deze om:
En vandaag de vintage Seiko:
Prettig weekend allemaal!
21 likes
Wat kloten man! Heel veel sterkte gewenst!!!
Harry.
1 like






Fijn weekend! 
















