Wat dragen wij vandaag XXXVI

Vandaag deze gisteren binnengekomen vintage seiko quartz type II, nu nog even wachten op binnenkomen van nieuw batterijtje.

Design is gaaf maar kreeg thuis meteen de opmerking van de vriendin. ze vond het helemaal niks.

22 likes

Mooi combi hoor :ok_hand: lekker frisse wijzerplaat ook

30 likes

25 likes

Dank je!

Not for sale :slightly_smiling_face:

17 likes

21 likes

De connie weer even terug waar hij ooit woonde: het ouderlijk huis.

41 likes

Woww😍

1 like

35 likes

Tijd om die maar eens naar een Siberisch heropvoedingskamp te sturen, vinnu wel?! :sweat_smile:

1 like

Wow :star_struck:

1 like

32 likes

Daarnet een fototje gemaakt maar vergeten te posten dus bij deze: :grin:

10 likes

de meeste horloges vindt ze mooi waarvan de Doxa en de Pogue haar favorieten zijn. En ze is geinteresseerd in de hobby en laat me mijn ding doen dus nee die stuur ik niet weg. Al heb ik die gedachte een paar maanden geleden wel even had :rofl::rofl::rofl::rofl: Vol trots toon ik een zeldzame seiko 6139 6000 Speedtimer van de 2e productiemaand in een, op de bracelet na, volledig originele staat en dat betekent inclusief het oorspronkelijke zeldzame glas. En vanwege olie neerslag op de binnenzijde van de glas noemde ze het een prullenbakken vondst. Iets om snel weer terug te gooien :unamused::unamused::unamused::unamused::unamused: Een toelichting hielp niet. Een service / schoonmaak actie wel gelukkig hahhaah

1 like

En alweer nachtdienst # 7 :upside_down_face: weer een week voorbij gevlogen.

21 likes

18 likes

Goedemorgen allemaal.

17 likes

We mogen weer brrr.
Volgens mij is het heel glad :grin::grin:

20 likes

Uurtje onderweg en nog niet glad.
MAAR eerste druppels beginnen te vallen dus verwacht in no time een ijsbaan.

Ben gewaarschuwd !
.

23 likes