Wat dragen wij vandaag XXXVI

23 likes

Vandaag een skeleton watch. De meningen over skeleton watches lopen enorm uiteen. Ik vind het heel gaaf de techniek van het horloge werkend te kunnen zien. De mooie exemplaren gaan echter al snel naar 10k + en de wat toegankelijkere modellen zijn vaak niet zo fraai.

Dit horloge vind ik de uitzondering, toegankelijke prijs en een fraaie afwerking!

11 likes

Ok, nog even dan…

21 likes

Daar gaan we weer :grin:

9 likes

Ik ben nog steeds een lederen of zelf stalen band aan het overwegen. Tot dan, het blauwe rubber:

16 likes

Mooi om de techniek te zien… maar dat gaat wel een beetje ten koste van de afleesbaarheid.

18 likes

Nog naar een dagje :sunglasses:

24 likes

15 likes

Na een aantal malen de verleiding te hebben weerstaan (omdat ook andere horloges aan de beurt moeten komen), vandaag de Ball weer omgeslagen

Wat een fijn horloge is het toch!

28 likes

26 likes

It ain’t easy being green.

14 likes

Vandaag Mido dag.

16 likes

Vandaag de GS maar weer eens omgedaan. Grappig genoeg doet deze me op het moment niet heel veel meer dan die Yema vlieger, ofschoon het vijf keer de doekoe is. Hmmm.

Maar goed, ik had een paar Morellato-bandjes besteld. @HanDavinci raadde het af, maar ze waren de enigen met kleurstellingen die in mijn ogen mooi bij die GS passen.

Die banden vallen zo op het eerste gezicht niks tegen. Waterresistent, prima afgewerkt, niet duur en bovenal comfortabeler dan de originele band.

Hoppa!

30 likes

Wil je deze GS zondag even meenemen naar de golfbaan? :golfing_man: Ik ben er benieuwd naar.

1 like

15 likes

7 likes

29 likes

Vandaag een horloge dat eigenlijk ook nooit uit de doos komt

Het hoeft niet altijd veel te kosten om toch iets bijzonders te hebben

13 likes

Door die GMT’s weet ik het!
De Steel is heel mooi, toolish, windt soepel, loopt uiterst nauwkeurig, maar is… Te saai voor mij.
Dáárom gaatje toch écht weg :raising_hand_man:t4:!

22 likes