Ik vind het een heel toffe mod!
Dat vind jij goed! Thanks!
Klopt. Het is een LE, nummer 39 van 75 in het kader van NL 75 jaar bevrijding.
De basis is een Meistersinger Urban Day-Date. Maar het dagveld is voorzien van dagnummers met een kernwoord rondom bevrijding. Het datum veld heeft in plaats van de 5e van de maand als getal, de Nederlandse vlag.
Gaaf hoor! leuk dat ze dit gedaan hebben… Maar met dit horloge ben je altijd 5 minuten te vroeg of te laat neem ik aan… is toch niet te lezen?? of valt het mee?
Het valt mee, als je “digitaal leest” ben je over het algemeen redelijk op tijd. (10 uur 20 of 5 uur 45) Als je het door hebt werkt het lekker.
Ik maak ook tegenwoordig afspraken op alleen de hele en halve uren.
@Watch2Morrow, volgens mij draag jij je horloges alleen voor de foto’s??
Ze zien er allemaal zoooo nieuw uit… haha geintje… prachtige OQ. Zou hem wel willen hebben maar elk jaar voor een paar 100 een nieuw baterijtje erin… ik weet het niet. Wat is jouw ervaring hiermee?
Geen goud onder de motorkap?
haha slim… en thuis kun je altijd zeggen dat ie niet goed leesbaar is… (nog een rondje)
En, shame on me, nadat ik hem toch al best vaak voorbij heb zien schuiven, dat ik nu pas de mooie “gelaagdheid” in wijzerplaat zie, met die niet-sunburstbalk in het midden. Mooi!
Jazeker. Allemaal donzen kussentjes hier in huis. Hahah, nee joh.
De OQ is inderdaad mint en ik draag 'm momenteel niet vaak. Hij is nog maar 39 lentes jong
Wilde dingen doe ik met de SD4K.
Voor 25 euro kan je weer 2 jaar vooruit volgens de horlogemaker.
oow das niks… dacht dat veeeeel duurder was!