Dank je wel. Inderdaad een frisse. Hij lijkt wel spiksplinternieuw. Is denk ook maar een paar keer gedragen
Op 9 uur de normale secondewijzer en op 3 uur de minuutwijzer van de chronograaf, neem ik aan?
Zo goed had ik niet eens gekeken.
Mijn hart gaat sneller tikken van die Sellita, maar de quartz is in prijs dan wel heel sympathiek.
Mooi afgewerkt viel mij op.
Die witte staat er voor bijna 1000 piek op, maar er is een ander horloge, met een heel andere stijl, die even duur is, maar misschien nog aantrekkelijker…dat is die Junghans uitvoering Willy Bogner.
Een echt zware jongen, solide tot de laatste schroef, een metalen band waar je de Titanic mee op z’n plaats in de haven had kunnen houden, een wijzerplaat die vanuit de stuurhut om de pols van Leonardo DiCaprio nog af te lezen is. Echt een aparte verschijning, maar te groot voor mij met 42 mm, en dat vind ik heel heel jammer.
Mijn bijnabuurman @Floydian67 heb ik beetje enthousiast proberen te maken, maar hij kent alleen de foto’s…en ik heb hem omgehad, dus ik weet hoe apart dat ding is.
Heb zelf ook een Junghans, dus men het merk wat beter en vind deze Bogner-versie een beetje aansluiten bij die stoerdere reeks van modellen (icoon van het vliegermodel)
Als hij nu eens toehapt, dan kan ik hem een keer lenen of zo…
Mooie Staghorn!
Veel plezier ervan
Op 9 uur idd de secondenwijzer.
Op 3 uur minuten en urenwijzer van de chronograaf.
Er wordt gesteld dat je de chronograaf als 2e tijdzone kan gebruiken. Lijkt mij in de praktijk erg lastig, want dan moet je hem dus om 1200 of 0000 uur in de andere tijdzone starten
Dat is mooi verwoord
Ach, quartz horloges zijn natuurlijk prima, maar inderdaad… mechanische uurwerken hebben toch iets meer.
Die Bogner zou idd iets voor mij zijn, maar ik heb mezelf een koopverbod tot nader order opgelegd. Laatste maanden iets te enthousiast gekocht…
Dat heb ik niet goed gezien, idd twee wijzers, apart. 2e tijdzone tja ze moeten wel wat verzinnen Prachtige en rustgevende wijzerplaat!
Leuk die Bell&Ross
Is een “Geckota E-01 Gen 2 Automatic Sports Watch”.
Mocht je interesse hebben in deze van april 2020 laat maar even horen via PB😜
Dit is de GL0159, welke 2 tijdzones heeft. Had voorheen de GL0158. Die had nog een extra GMT-wijzer.
Dit horloge hoef je niet te verkopen, verkoopt zichzelf wel. Heel mooi!
Bauhaus kan ik erg waarderen in horloges