Black Squale 1521 Friday😎
Nu durf ik het toch wel een traditie te noemen
Op weg naar een NA, alweer bij @hhe! En dan moet de Jason Hyde mee om de nieuweling in te werken haha
Mooie knaller kerel…!!!
Mooi!
Bij aankoop vreesde ik wat de sterk gephotoshopte foto’s. De Cadisen kwam in een ongewoon klein doosje. Voelde goed aan, nog voor de opening.
Bij het openen was ik al onder de indruk van de Cadisen in het half doorzichtige plastic. Veel klevers ter bescherming. Er is veel aandacht besteed aan kwaliteit en kwaliteitsindruk bij een bescheiden prijs.
Ik was onder de indruk : heel scherp afgewerkt, het gevoel van een leuk blok staal, mooie wijzers en een wijzerplaat die mooier is dan op foto’s. De wijzerplaat neemt variërende schitteringen aan bij kunstlicht en zon. Kroon is niet verschroefd maar voelt goed aan. Na 4 dagen liep de NH35 netjes op +8.
De staalband ziet er aan de buitenkant scherp en goed afgewerkt uit. Aan de binnenkant dan weer mooi en afgerond afgewerkt. Zou zelfs mooi staan aan buitenzijde.
Wat had beter gekund ?
Een vlindersluiting op een staalband vind ik niet de beste keuze maar het stoort mij niet. Bij de ene kant van de vlindersluiting moet je al eens een tweede keer drukken om dicht te doen.
De fake schroefjes aan de voorzijde had ik liever van het sleuftype gezien.
Er is geen fijnafstelling van de band mogelijk en ook geen halve schakels.
Ik ben zeer tevreden met de stoere maar verfijnde indruk van de combinatie kast en staalband.
Enkel foto’s ter staving.
Knap! Welk specifiek type is dit?
Een Zweed? Zie je niet vaak…mooi!