Wat dragen wij vandaag XXXVII

Dat is goed om te weten Dick…
Ik zou bijvoorbeeld heel graag een originele kroon hebben van een stalen Centenaire uit 1958. Net gerepareerd maar voorzien van een standaard kroontje :confused:

Vanmiddag even er uit, en i.p.v. de gebruikelijke Kinetics nu eens een straffe Zwitser aan de rechter pols :hugs:.

14 likes

Wie is de Mol kijken!

En boy wat is die blauwe “sat” in het dagvenster van mijn Grand Seiko 6146-8000 gaaaaaaaf! :heart_eyes:

28 likes

28 likes

Dank je wel.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:erg mooi :star_struck:

1 like

21 likes

Fijne avond all. :+1:

36 likes

Ben je al weer langs Jaap geweest :blush: super apart horloge :ok_hand:t2:

Hoe valt deze kwa maat ?

2 likes

Fifty Five…

15 likes

Thnx.

Kijk! Die wordt gelijk goed aan het werk gezet :+1:
Horsey approves :horse: :grin:

Poeh hé! :star_struck: Wat een ding! :drooling_face:

Deze bajesklant om gehad vandaag. Zo kan hij wel tegen een stootje tijdens het klussen :muscle:

19 likes

Nieuw bandje is binnen!
Barton navy blue sailcloth. Alleen lastig om de goede kleur op de foto te krijgen.

10 likes

Hilversum is voor mij niet zo ver weg en zaken doen met Jaap bevalt me meer dan prima. :ok_hand:

Het is idd een tof horloge en icm de Ploprof een heerlijk eigenwijs stel. :heart_eyes:

Hij is 42 mm dus voor mijn pols een ontbijtje maar wel een lange lug to lug (55,6 mm) en dan aan weerszijde nog wat staal… :sweat_smile: Dat wordt een speciaal bandje laten maken maar dat is deze dubbel en dwars waard.

Vond daarstraks trouwens een review met daarin de herkomst van het ontwerp, leuk leesvoer en ik quote hem nog wel. :smiley::+1:

3 likes

Leuk en jij hebt ook geen rust :face_with_raised_eyebrow:

Dit is zeker een apart en prachtig horloge alleen de L2L is een dingetje…zeker een mooi duo.

Veel draagplezier weer met deze topper :muscle:t2::facepunch:t2:

1 like

Morgen weer aan het werk

16 likes

nostalgische tour met een tikkende Omega Dynamic.

Fraai ook die EF👌
Was lang geleden mijn wannahave camera, maar uiteindelijk nooit gekocht :slight_smile:

26 likes

Schitterend horloge, congratz! :tada::+1:

1 like

Stijlvol!

1 like

46 likes