Wat dragen wij vandaag XXXVIII

Hahaha laten we het daar maar op houden ja… :sweat_smile:

1 like

Veruit het minst gedragen. Vandaag eens op een nato strap.

25 likes

Cross post, maar ja… vandaag nieuw binnen :grin:

33 likes

Ziet er weer leuk uit Andy. Nooit van het merk gehoord.

2 likes

Het gaat just om de metalen band bij dit model of niet?

Er blijven er twee over.

30 likes

Haha precies!

En die is echt niet mis, qua gevoel zit die goed maar mist zo goed als eender welke vorm van afstelling. Dus die zit te los of te vast.

Heb het horloge gekocht omdat het aan alle voorwaarden voldeed, toen: niet te duur, sportief maar ook nog wel met een overhemd en vest te combineren, automaat, … m’n eerste automaat, m’n eerste “dure” horloge.

Maar dus: de sluiting van die band is niet mijn ding, afhankelijk van de lichtinval kan je amper lezen hoe laat het is, de lume is onbestaande … heb er nooit echt een goeie klik mee gehad. Maar af en toe slinger ik hem om, al dan niet op de stalen band.

12 likes

Oris pointer date :heart_eyes:

1 like

NA @SuperC
Sinds een uurtje of twee de trotse eigenaar van deze mooie Omega :+1:
Dank je weer Jaap .
Helemaal blij :heart_eyes:.
Snel twee kiekjes

55 likes

17 likes

Proficiat.

1 like

Mooi hoor, zie je ook niet veel op HF, heb ook zo een van de vorige modelreeks gehad. Kan volgens mij bij de sluiting nog met een paar gaatjes instellen, maar even serieus, tijd aflezen doe je tegenwoordig toch niet meer met je horloge :wink::joy:

15 likes

Took this last evening, SKX009K2 sunset at the beach :sunrise:

20 likes

Correct! In de sluiting zitten 3 gaatjes maar dan moet je al met een pons en een hamer beginnen, wat me toch veel gedoe is.

Het is een beetje jammer dat het weinig om de pols eindigt, maar het ligt niet in de weg en rijk zal ik er ook niet van worden, dus het blijft. De eeuwige herinnering aan die dag dat ik iets te vlot “ja” zei bij een aankoop :slight_smile:

1 like

20210316_135440

18 likes

50 likes

15 likes

Op ‘algemeen’ verzoek

34 likes

25 likes

17 likes