Wat dragen wij vandaag XXXVIII

30 likes

Na een paar dagen de Cellini is deze weer aan de beurt.

Weinig zon vandaag, maar gelukkig heb ik het zonnetje in huis :sun_with_face:

15 likes

11 likes

14 likes

15 likes

Lekker weertje om buiten te werken.

18 likes

Echt een schitterende combinatie!

Op nieuw Colareb-bandje…

21 likes

21 likes

Mooi man.
Ready for summertime :sunglasses:
Én het wordt er ineens een heel ander horloge / klatsert van.

Ik heb m’n Avenger ook net sinds een dag op rubber

Edit; pics or it didn’t happen



27 likes

Kiekeboe!!

22 likes

De PO is blij met zijn nieuwe bandje :orange_heart: :black_heart: :orange_heart:

30 likes

8 likes

27 likes

Vers van de pers. :hatching_chick:

@Watch2Morrow onze zomerkleur. :sunglasses:

27 likes

Die pers levert mooi spul af :sunglasses:

3 likes

Vostok Amphibia SE 100725

18 likes

Proficiat! Van 1 piece collection naar 3?

1 like

Van 1 naar…1. :laughing:

1 like

Morgen een week om,toch maar wisselen :grimacing:

25 likes