21 likes
Sterkte/succes/plezier! Wat van toepassing is 
1 like
Digitaal en analoog lopen niet helemaal gelijk volgens mij…
Afschuwelijk!

1 like
All of the above.
1 like

was die geen €5 duurder Tecco 
I know. Weet het nog goed…
Had ik nog niet eens nagekeken aangepast dankje.
1 like
Hele mooie Rolex, proficiat.
Dank en vind ik ook. Mooi alternatief voor een vintage sub… 
1 like
Moggûh
Na vandaag gaat hij echt terug in de box.
Heb ‘m ruim een week aaneengesloten gedragen en loopt 2 sec. voor,da’s erg netjes in 8 dagen uiteraard.
Nu kijken of de gangreserve echt 70 uur is maar ben nu al uitermate tevreden met dit fijne horloge 
25 likes
Nee nee. Dan had ik hem niet gekocht. Er zijn grenzen 
2 likes













