Wat dragen wij vandaag XXXVIII

21 likes

Super die dial :heart_eyes:

1 like

23 likes

Even een swap met de NA die net binnen komt wandelen. Direct op mesh gezet want dat moet van mijn favoriete horloge reviewer (zie link hieronder) :smiley:

Dit is de Pagani Design PD-1667, oftewel de Omega “No time to die” hommage:

12 likes

Ik ga er binnenkort een mooie NA over schrijven, hier dan alvast een voorschot.
Hij is 11,5mm dik slechts.

De Miyota loopt prachtig:

De snelverstelling werkt door het schuifje naar de beide pinnen van de vergrendeling te duwen en dan kan je de band in kleine stapjes naar buiten trekken of naar binnen duwen. Totale afstand is ongeveer 1 schakel.

Band ingesteld op de kortste stand:

Band op de langste stand ingesteld:

Erg mooi gemaakt ook, en netjes afgewerkt. Er zitten alleen hele schakels in de band (en heel erg veel!)

14 likes

Dank!

1 like

6 likes

De band wel (Nick Mankey Hook Strap), de Oris is al sinds 2e helft vorig jaar in bezit. De Squale is er inmiddels ook :sunglasses:

1 like

Top! Heerlijk dun zeg :ok_hand:t2::smiley:

Das een mooi systeem! Prachtig horloge :ok_hand:t2: …Veel plezier ermee en ik zie je NA topic tegemoet :+1:t2::smiley:

1 like

13 likes

Staat goed! Ben benieuwd naar de Squale.

18 likes

17 likes

30 likes

Bijna vergeten dat het dinsdag is :face_with_hand_over_mouth:

29 likes

27 likes

Bijna te warm weer om een horloge te dragen…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Haha, nee hoor!

29 likes

Nieuw binnen. Een duikhorloge naar mijn hart: goede maat, mooie bezel, prachtige indices en plaat en die kast is om te smullen :heart_eyes:

27 likes

Back to te USSR :fist: :sunglasses:

19 likes

Deze alleskunner maar weer eens omgedaan na een week lang mn nieuwe seiko spb153 gedragen te hebben. Ik was vergeten hoe licht de BB 36 is en super comfortabel. Een ‘zware’ seiko moet je strakker dragen wil je dat hij niet op en neer schuift (zeker niet met zoveel haar). De BB36 kun je gerust een beetje los dragen, blijft keurig op zn plek zitten.

22 likes