Ik denk dat je 99% zeker kan zijn van ‘yes’. Ik heb in oktober aangegeven interesse te hebben en heb echt alle geluk dat het nog geleverd is
Zoooo gaaf
Ik denk dat je 99% zeker kan zijn van ‘yes’. Ik heb in oktober aangegeven interesse te hebben en heb echt alle geluk dat het nog geleverd is
Zoooo gaaf
Lijkt er voor gemaakt geweldig mooi horloge
Ja echt fenomenaal mooi!!!
Maar hiervoor zou ik denk ik wel een Tudor Black Bay GMT of Black en een IWC Le Petit Prince Chronograph voor op moeten offeren. Vind ik voor nu een groot offer. Over een paar maanden sla ik mijzelf voor m’n kop dat ik het niet gedaan heb…
Cool, heb je de bezel ge-fade of is het lichtval?
Is van zichzelf zo “gefaded” niet zelf gedaan
Weet niet wat het samen waard is 🤷🏻. Weet wel dat de AD niet meer levert en grijs niet onder 9,5-10k te verkrijgen is
Cool!
Jup geeft wat karakter
De mooiste Rolex…
Pffff lekker hoor
Hij is echt tof, maar ‘de’ mooiste 🤷🏻. Er zijn best wel een aantal mooie Rolexjes
Tuurlijk, het is zeer persoonlijk. Maar de eenvoud en de witte heldere uitstraling pakken mij wel.
Het is echt een geweldig ding, ik snap wat je bedoelt hoor . De plaat is fantastisch
Nee klopt. Leveren zal nu wel erg lastig worden bij de AD. Achja ik ben nu ook niet ontevreden. Maar ontzettend gaaf dat je hem hebt. Van harte gefeliciteerd
36mm? Uit welke jaar is het?