Wat dragen wij vandaag XXXVIII

Ik denk dat je 99% zeker kan zijn van ‘yes’. Ik heb in oktober aangegeven interesse te hebben en heb echt alle geluk dat het nog geleverd is :hugs::sunglasses:

Zoooo gaaf :ok_hand:

16 likes

Lijkt er voor gemaakt geweldig mooi horloge

1 like

Ja echt fenomenaal mooi!!! :heart_eyes:
Maar hiervoor zou ik denk ik wel een Tudor Black Bay GMT of Black en een IWC Le Petit Prince Chronograph voor op moeten offeren. Vind ik voor nu een groot offer. Over een paar maanden sla ik mijzelf voor m’n kop dat ik het niet gedaan heb…:sweat_smile:

1 like

Cool, heb je de bezel ge-fade of is het lichtval?

7 likes

Zeven over negen is mijn favoriete tijdstip, ook om nog even wat werk te verzetten!

11 likes

Is van zichzelf zo “gefaded” niet zelf gedaan

1 like

Weet niet wat het samen waard is 🤷🏻. Weet wel dat de AD niet meer levert en grijs niet onder 9,5-10k te verkrijgen is

Cool!

1 like

Jup geeft wat karakter

1 like

9 likes

De mooiste Rolex…

1 like

Pffff lekker hoor :heart_eyes::heart_eyes:

Hij is echt tof, maar ‘de’ mooiste :thinking: 🤷🏻. Er zijn best wel een aantal mooie Rolexjes

2 likes

Tuurlijk, het is zeer persoonlijk. Maar de eenvoud en de witte heldere uitstraling pakken mij wel.

1 like

Het is echt een geweldig ding, ik snap wat je bedoelt hoor :hugs:. De plaat is fantastisch

1 like

10 likes

Nee klopt. Leveren zal nu wel erg lastig worden bij de AD. Achja ik ben nu ook niet ontevreden. Maar ontzettend gaaf dat je hem hebt. Van harte gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like

14 likes

Deze vandaag weer eens. Wat een genot, wat een heerlijk horloge!

20 likes

:+1:36mm? Uit welke jaar is het?

1 like