Wat een prachtige nieuwe wijzerplaat in de JLC Master Ultra Thin

In eerste instantie heeft dit horloge een hoge wauwfactor. Ik vind hem ook echt prachtig. Maar ook ik verwacht dat deze kleur icm grained op termijn kan gaan vervelen. Ik ben wat conservatief en hou het bij zwart, blank , grijs of eventueel blauw. Die blauwe mut moon in roodgoud is overigens ook geweldig.

1 like

Mooi, dan maak ik nog kans :joy:

1 like

Heel tof. Het is natuurlijk wel een investering voor zo’n kleur maar je maakt wel een statement. Juist met zo’n klassiek horloge is zo’n wijzerplaat erg goed. Veel leuker dan de standaard modellen.

1 like

Zilver, zwart, roze/zalm/koper, ivoor/eggshell allemaal prima en houdbaar. Blauw is voor mij op termijn niks. Dan nog beter gedekt groen.

Blauw is irritant, want qua bandjes moeilijker dan men denkt.

1 like

Mee eens :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Maar datzelfde vind nog erger ik met groene wijzerplaten…

1 like

Of rood.

Daarom heb ik alleen horloges met zwarte of witte platen :joy:

1 like

Los van mijn eerdere post moet ik toch stellen dat je hier wel een punt hebt!

2 likes

Dat klopt, afhankelijk van de kleur groen. Drab, olijf, en grijsgroen zijn makkelijker. Maar mijn voorkeur is omdat je bij blauw terecht komt in de blauwe of zwarte bandjes, en ik nooit blauwe of zwarte schoenen en riemen draag. Soit, zwart bij een pak, maar dat is zo incidenteel… Alles wat op een bruine, beige, of grijze band wil is in mijn kledingkast gewoon makkelijker.

Deze mening kan dus heel erg afhangen van je persoonlijke stijl. Horloges zijn tenslotte mode-accessoires. Mijn stelregel is dat het bij mijn vaaktst gedragen schoenen moet passen, en bij m’n jassen en mantels.

1 like

Prachtige kleur! Geeft het horloge een eigen gezicht en de balans met de moonphase is veel beter dan in de zilveren uitvoering. Bovendien is deze uitvoering beter afleesbaar.
Ik koop mijn horloges niet als investering maar voor het leven. Dus maak me over afschrijving niet zo’n zorgen. Woensdag naar de AD om hem in het echt te bekijken. Spannend hoe de kleur dan is.

2 likes

Spannend. Hou je ons op de hoogte :grin:

#wristshot

1 like