Wat een treurnis hier momenteel

Het kan toch niet heel moeilijk zijn om de forumsoftware zo aan te passen dat berichten zonder hoofdletters of punten automatisch gewist worden ?
Of meer dan 4 spelfouten per 20 cm. tekst of zo :slight_smile:
Dat zou al een hele hoop irritatie schelen.
Als je bijvoorbeeld een Rolex betitelt als ā€œieā€, of (nog erger) ā€œde mijneā€ als ā€œmeā€, dan zegt dat al genoeg denk ikā€¦

2 likes

Niet iedereen is natuurlijk even goed op de hoogte van wat er allemaal te koop is.

Ik heb mijzelf ook ā€˜schuldigā€™ gemaakt aan een topic waarin ik advies heb gevraagd over verschillende horloges. Dat is ook het mooie van dit forum. Er zit hier zeer veel kennis, daar kun je als relatieve leek gebruik van maken. Al vind ik wel dat je als TS wel eerst zelf onderzoek moet doen, duidelijke richtlijnen moet geven en niet alles volledig open moet laten. Op deze manier kun je best leuke discussies krijgen en leer je er misschien zelf ook wat van :wink:

2 likes

Ik heb geen probleem met iemand die advies vraagt over een bepaald horloge of horloges, maar " ik heb 400 euro wat zou ik kopen" vind ik nutteloos.

1 like

Volledig mee eens! Dat is wat ik ook bedoel met duidelijke richtlijnen :slight_smile:

1 like

Vooral de ā€˜onlyā€™ topics zijn tenenkrommend. Nadat we alle kleuren en merken gehad hebben krijgen we nu topics van horloge met een product, horloge met bier, horloge met Lego, horloge met weet-ik-wat-allemaalā€¦

Aan de andere kant, met de huidige manier van ā€˜levelsā€™ moet men misschien hier welā€¦

2 likes

nutteloze posts/topics maken om iets te kunnen verkopen?

:wink:

1 like

En ook de incoming, gevolgd door een new arrival en unboxing en dan ook nog een test mogen weg, ze dienen enkel om iedereen warm te maken voor de kort daarop volgende ā€œte koop want niet mijn dingā€

4 likes

Kunnen we geen off-topic sectie krijgen waar alle zever in kan? Dan kan iedereen zijn ei daar kwijt en blijft ā€œAlgemeenā€ beschikbaar voor de normale onderwerpen?

1 like

Ja, handig.

Treurnis only

2 likes

Joh, we zijn gewoon geen haar beter dan al die dames. Die keuvelen over handtasjes en schoenen, wij over horloges en straps. HF is een aardige weerspiegeling van de maatschappij vind ik: de meesten zijn niet interessant, het wordt levendig gehouden door een kleine groep en soms komt er iets vreselijk irritants voorbij. Ik kan ermee leven. Gewoon niet klikken op topics die je niet interesseren en het modereren lekker overlaten aan de moderators. Zolang die het goedkeuren, is dat de norm. Ook op HF.

Fijne woensdag allemaal mannen. Aan het weer en de horloges zal het in ieder geval vast niet liggen.

ā€œerger u niet, verwonder u slechtsā€

11 likes

Schoenen worden hier ook op hf besproken. Tasjes nog niet. @anon50762135EV grijp je kans :joy:

bags and watches only

2 likes

Ach, ik zie wel wat in dat horloge metā€¦
Mooi excuus toch om leuke plaatjes te posten?
En wat mij niet interesseert open ik niet.

Doet me denken aan kinderen in een snoepwinkel die hun hand met centjes ophouden:
"Ik heb deze centjes, wat kan ik hiervoor kopen ? ":grin:

3 likes

Dan maar wat zinloze plaatjes.


Kun je wel vergeten. @Henrik heeft op de hem kenmerkende manier laten weten dat off topic niet terug gaat komen.

Ja waardeloosā€¦
Eindresultaat is dat mensen die off topic liever zien terugkomen semi-offtopic gaan posten tussen de normale topics(ontevreden want ze moeten zich inhouden), en de mensen die een hekel aan off topic hebben die kunnen het minder makkelijk filteren en openen dus dit soort topicsā€¦

1 like

Oh, ik lees juist heel leuke dingen en reacties, dus mij hoor je niet klagen! :wink:

Klinkt als voorjaarsmoeheid! Lekker de zon in joh! :sunny:

Met de keuze om te negeren heb je van al die topics geen last. Maar om Ć©Ć©n of andere reden doen veel mopperaars dat niet volgens mij.:thinking::upside_down_face:

Kan me anders nog wel een vermakelijk tasjes topic herinnerenā€¦

3 likes

Dat hoeft geen Rolex te zijn, dat geldt voor elke horloge, zelfs voor alles.