Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Die kan beter nooit gemaakt worden, daar gaan moorden voor plaats vinden.
Rolex en groene (d0h) wijzerplaten is gegarandeerd raak

1 like

Puur waardetechnisch filosofisch gebrabbel;
Niemand wilde de daytona hebben toen hij uitkwam. Nu lijkt niemand goud te willen hebben, zou in de toekomst de gouden modellen niet Sky-high gaan? Gewoon omdat ze verhoudingsgewijs zeldzamer zijn en goud weer in de mode raakt?

Geen antwoord geven! Maar leuk om over na te denken, dat al die gewilde stalen modellen van nu, niet de gewilde modellen van de toekomst kunnen zijn. :grimacing:

2 likes

DAT MAAK IK ZELF WEL UIT !! :hot_face: :hot_face:

Antwoord is nee

1 like

Prachtig horloge.
Eerst mijn Panerai verkopen anders staat mijn koffer op de stoep :slightly_smiling_face:

Dat is ruk zeg…
Wat een prachtig horloge is dit, die wijzerplaat is geweldig.

Na de wijze woorden uit de strip van @Jurk, wil ik vandaag lekker mijn eigen Sub dragen.

"Geluk is verlangen naar wat je al hebt"

En dat doe ik dus ook.

Wat ik ook wil dragen is straks de nieuwe strip, waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Hebben jullie deze ook al besteld?

Hoe te bestellen?

12 likes

Dank Henk! Aan jullie gaat het niet liggen samen @Sandy en @Michel.s plug kampioenen!! :+1:

3 likes

Die zet je wel aan het denken zeg, gewoon tevreden zijn met wat je hebt zo simpel kan het zijn.

3 likes

Deze is zo mooi op foto’s, kan aan mij liggen maar kan nergens de afmetingen (vooral hoogte) vinden, weet u dit misschien?

Ik vind de kastvorm zo gaaf! Kan me alleen niet helemaal verenigen met de wijzerplaat. Een beetje too much voor me.

Je :slightly_smiling_face:

1 like

Deze trouwens

3 likes

Staat er 1 in het blauwe gedeelte

1 like

3 likes

10 likes

Ik begin die gekke dingen te waarderen

18 likes

Niet zo heel gek, ik vind hem ook tof. Alleen je moet er flinke polsen voor hebben…

11 likes

Dat zit wel goed. Vind ze alleen te duur voor alleen “de fun”…

1 like

Laatst bij s&c deze wezen passen; hadden ook een BB58 blauw op leder, maar die vond ik toch wat ielig ogen om de pols, dus deze had ik we willen dragen … nog een maandje of 2 geduld hebben :smiley:

6 likes

Ik heb er gisteren één “in the flesh” gezien en mogen vasthouden.

Beest

1 like