Geweldig mooi horloge! Wat een werk hier in zit niet normaal! Nu alleen nog de euromillions winnen en even een tripje naar Duitsland ondernemen…
En dan niet die schroefkopjes gelijk hebben staan?
das 1 minpuntje die ik vaak terugzie bij de duurdere markt van horloge merken. Nu maar vrede mee… zal zo horen denk ik dan maar. Nu kun je nog zien dat het door mensen is gemaakt en niet door machines die er 100 in het uur maken.
Door is voor mij zo’n horloge dat steevast op de bucket list staat, maar waarvan ik al weet dat dat geen eeuwige liefde gaat worden. De Defy vind ik namelijk gewoon het mooist op staal, maar ik draag liever NATO of rubber banden… Maar ach, voor een dagje
Toch twijfels over de zwart/goud of de blauwe
Daaraan kun je zien dat het geen nepschroefjes zijn, als ze precies gelijk staan, ga er dan maar van uit dat het geen echte schroefjes zijn, dat is namelijk nagenoeg onmogelijk. (tenzij je er eentje los laat zitten)
Kan wel hoor, als aan de andere kant een moertje zit.
Klopt, dan inderdaad wel. Maar in dit geval moet dat moertje dan vanaf de andere kant van het uurwerk bereikbaar zijn, en daar zitten vast een hoop onderdelen tussen die dat wat lastig maken.
Bizar knap dit. Of ik hem mooi en praktisch vind is wat anders, maar knap is het.
Ik zou hem alleen al dragen voor de 2 mm dikte, lijkt me zo’n gek gevoel bij een mechanisch stuk…
De nieuwe Ed White 321 Speedy is toch wel gaaf.
Laten we de prijs maar even vergeten.
Step dial, opgelegd logo, mooie kast, mooie band.
En een gaaf uurwerk!