Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Maar om er nou de hele dag elke 5 minuten naar te kijken… :wink:

1 like

Shit zeg, ik mis de mijne. Nog negen weken wachten.

1 like

Die DD is toch niet van jou :face_with_monocle:

Heb vandaag de Speedy weggebracht om de endlinks wat beter op de lugs aan te laten sluiten. Terwijl ik het spultje aan het inpakken was heb ik besloten de AT 38.5mm ook mee te nemen en de bezel te laten opfrissen. Bij terugkomst in de doos en er niet weer uit tot ik wat anders gevonden heb.
Ga mooi in alle rust de komende weken kijken wat zijn opvolger zal moeten gaan worden.
De GS is iig een zeer sterke kandidaat,damn wat is ie knap. Ook in jouw kleurtje overigens.
Op moment zijn alle vier hier in huis voorzien van zwarte dials dus miss eens tijd voor wat anders?(accentjes mogen ook hoor)
Verder op de lijst staan oa een Ploprof,Wittnauer 8007 of de Pontiac Hydraulica.
Ik vind dat het mooiste van al. Lekker zoeken en graven Fate. Heerlijk.

Nog maar eens een plaatje dan. Voor bij het graven en zoeken. :slight_smile:

19 likes

Deze had ik vandaag wel willen dragen. En morgen vermoedelijk ook… :sweat_smile:

8 likes

Die DD niet maar deze DJ wel :wink:

8 likes

Ik zou graag weer een GS willen, ik vind deze echt zo gaaf. Helaas nergens te passen:

11 likes

Ik kan werkelijk niets verzinnen wat hier nou niet aan zou moeten kloppen. Ben nog beetje in tweestrijd tussen vintage of modern. Maar mocht het nou modern worden dan is dit waarschijnlijk de winnaar.
De AT die er dan voor zou weggaan heeft zo ongeveer dezelfde eigenschappen als jouw grijze kneiter en dat is nou precies wat ik zoek mocht het modern gaan worden.

Waarom dan de AT weg? Het is me net niet ‘horloge’ genoeg qua afmeting in 38.5. Heb de 41.5 ook gepast en die was me nou net weer te groot. Wel hulde voor het rubber en de vouwsluiting overigens.
Dit is/was AT nummer drie. Heb een beetje haat/liefde verhouding met ze denk ik.

Ben iig een bakvis op GS gebied en dit model staat me echt aan. Vermoed dat passen schier onmogelijk is in Nederland?

2 likes

9 weken weg? Wat is ermee?

1 like

Laat ik het zo stellen: Ramon van de Seiko Boutique was hartstikke blij om er eens één in het echie te zien, want dit is een JDM / USA only model. Hier op het forum heeft @Zulu er ook nog eentje.

Wanneer hij terug is kun je 'm bij mij pasen als je dat wilt. Koffie is voorhanden.

Voor die kutfotowedstrijd met thema Japan dacht ik “laat ik eens een foto van de GS op een schunnige Hentai maken”. Het licht was buiten beter, dus ik op de tuintafel aan het klootviolen.

Tilt een windvlaag de pagina op, het horloge schuift en flikkert zo van de tuintafel op de gewassen betontegels van het terras. Grote jaap in de kast en bezel.

Ik moest. Heel. Erg. Vloeken. Mijn buren zijn streng gelovig. Ze hebben me sindsdien ook niet meer aangesproken. :pray:

Hoe dan ook, kostenraming 535 ballen en 10 weken Japan. Laser-welding, nieuwe bezel, nieuwe pakkingen, nieuwe batterij. Krijg 'm wel nieuw terug. Da’s leuk. :slight_smile:

Die is toch uit het assortiment? Eeuwig zonde. Mijn favoriete Rolex. Naast de Turn-o-graph in donkerblauw.

6 likes

Dat is heftig zeg! Kunnen ze het helemaal fixen?

1 like

Mooi vooruitzicht. Maar begrijp ik goed dat hij pas 1 week vd 10 onderweg is?

En mooi aanbod Fate. Als het zover is houd ik me van harte aanbevolen.

1 like

Dus dat was het positieve punt aan de klapper van je klok?

1 like

Ben horloges even zat.

Mijn grote held is overleden.

RIP Edward

The King

11 likes

Goedkope vakantie in Japan…

On topic, ik zou deze graag dragen;

5 likes

Ik zit dan wel alweer vol spanning te wachten op de fiffer die in een aantal weken zal binnen komen. Zin in!

6 likes

Yup. Nog negen te gaan.

Jazeker wel. En wellicht is het ook nog verzekeringswerk. :hugs::hugs:

Ach, ik maak grappen, maar eigenlijk zijn het beste mensen.

Ray Charles was toch al lang dood? Wie is die vent in die tuinbroek?

2 likes

dag twee en het is genieten!

1 like

Dude kom op