Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

We zullen je op je woord moeten geloven.

2 likes

Haha bij deze dan n blik op de bewuste band

7 likes

Och deze?

2 likes

De Nieuwe C60 Chrono:

6 likes

44 mm toch?

Helaas te groot voor mij

1 like

Knap klokje

1 like

Ja, helaas wel. Lug to Lug dacht ik ergens iets van 53mm te hebben gelezen. Is flink aan de maat inderdaad.

Ik heb eens eentje gepast in die kastmaat bij de lokale AD en dat viel goed mee op mijn 17cm pols. Ze zitten comfortabel en niet te zwaar. De 41mm valt wel eleganter, ze zouden ze allemaal in die maat mogen uitbrengen… of misschien niet, want dan wil ik er weer een :smile:

Karakter,stijl, vintage, klasse

24 likes

Oke dan draag jij hem vandaag, dan neem ik morgen wel de zorg over dat ding :ok_hand:

1 like

Poah, mooierd.

4 likes

De Sub van m’n zoon is toch echt wel top. Maar eens netjes vragen dus :wink:

12 likes

Die Sub wordt alleen echt interessant voor je (nu nog veel te jonge) zoon als zijn vader hem vaak gedragen heeft.

7 likes

daar begin ik dus niet aan, die zou hem dezelfde dag nog op marktplaats knallen en van de opbrengst gaan feesten in Lloret de Mar

3 likes

Hij vindt 'm nu ook heel gaaf hoor, maar ik ben het met je eens, zou 'm vaker moeten gaan dragen.

1 like

Ik zou deze graag willen dragen vandaag, mijn eigen Datejust… nog 2-3 weken wachten.

4 likes

Waarom hebben dames alle lol? Als dit een 27mm x 38mm kast was geweest had ik 'm graag gedragen. Het is tenminste een statement piece.

Tof hoor.

4 likes

Zó mooi in het echt…

13 likes

Ja, ik wil!

14 likes

12 likes