Deze is incomming en wil ik vandaag wel dragen (foto is van internet)
Ik weet niet of het de nieuwe versie is. Hij staat sowieso toch wel al een jaartje tussen de fiffers.
Ook gewoon mooi dat direct na de hodinkee video van de portugieser er hier een aantal voorbij komen👌
Ik snap niets van die zilveren dial. Net als dat ik niets snap van die rhodium dials. Nul contrast met de kast en band. Dat moet je niet willen.
Dan moet je ze in het echt zien, op een plaatje lastig te zien maat in het echt heeft deze echt iets speciaals.
Ik heb die rhodium OP ooit geprobeerd. Dat was echt een teleurstelling. Zilver geloof ik nog een beetje. Met nadruk op een beetje. Spectaculair kan het niet zijn.
Wat vind jij spectaculair?
Ik kan niet voor Koen spreken, maar een harde eis bij horloges die ik mooi vind is dat de plaat een groot contrast heeft met de kast.
Bijv:
Goede vraag. Ik vind blauw en zwart in ieder geval een stuk beter. En aangezien Lucas zich snel verveeld, zou ik geen zilver kiezen.
Dat doe je prima! Contrast is inderdaad de factor. Tenzij je gouden DD hebt, dan mag een gouden plaat van mij ook wel.