Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Die had ik vandaag wel willen dragen in ieder geval

11 likes

Klopt, ik sta op de wachtlijst die inmiddels volledig dichtgetimmerd is voor nieuwe aanmeldingen. Dat was 2 maanden nadat ik mijn bestelling plaatste (volgens mij begin 2019). Later hoorde ik van anderen dat ze inderdaad er niet meer op konden. Prijs lijkt nu ook vast te staan, maar is zo’n 10K hoger dan de retail prijs toen deze net uit kwam…

Ja na 2 jaar krijg ik nog steeds kriebels in mijn bruik van dit design (en angstzweet van de prijs) :sweat_smile:

1 like

Met dank aan @JPM voor de inspiratie! :+1:

13 likes

Deze

Oh nee…deze

En heel veel ander moois en totaal onbereikbaars van de insta van a_collected_man :star_struck:.

13 likes

Doe mij deze maar

5 likes

ds-2-super1000

5 likes

Een zeker topic heeft mijn immer sluimerende interesse in deze weer wat aangewakkerd…

9 likes

Deze kamper Submariner had ik wel graag gedragen vandaag!

4 likes

Ooeeh lekker man!

Ik wacht nog op mijn 124060 maar helaas gaat dat nog wel even duren denk ik haha

Deze graag :heart_eyes::ok_hand:

4 likes

Lucky man haha.

Ik werd opgebeld door de AD in Engeland of ik interesse had in een Submariner no date. Tja ga ik geen nee zeggen :joy:

2 likes

Succes met wachten dan! Die prijs ben je na een weekje wel weer vergeten :stuck_out_tongue: haha

Deze allemaal,… beetje megalomaan ik weet het …

m79540-0004_1_

10 likes

Haha dank je! Voordeel van lang wachten is dat het budget allang in het spaarvarkentje zit :wink:

1 like

Heb ik voor een leuke prijs te koop :innocent:

Edit: foutje dacht dat het de Hamilton was :grimacing::sweat_smile:

Altijd wat te koop he, deze man :ok_hand::smile:

Ik snap de verwarring maar de “neo patina” op de Hamilton is me wat veel. Vandaar de voorkeur voor de CWC.

1 like

Dat vond ik juist de kracht van de Hamilton :sweat_smile:

8 likes

Baby blauw

16 likes

Okay, het is ook een mooi ding Luuk :ok_hand::joy:

Misschien is zo’n Hamilton toch een alternatief voor als er geen CWC Mellor in het blauw komt het komende halfjaar

1 like

Vroeger had ik zijn geel zwarte Head Radical mét paarse tape als grip… zijn Nike Air Tech Challenge tennis schoenen en zijn frivool gekleurde tennisshirts waar zelfs de Aussies van die tijd niet aan konden tippen. Als klein jochie leefde ik voor het tennis en hij was mijn ultieme idool… Nu zoveel laat later zou ik wel het horloge willen dragen waar zowel hij als Boris Becker Wimbledon mee hebben weten te winnen. Ik heb het dan over de Ebel Sport Classic van eind jaren 80 - begin jaren 90. :sunglasses:

afbeelding

4 likes