Hold your horses Nico
Ruilen tegen mijn Steinhart OVM 1 ??
Zelfde gave staat?
Beter zelfs.
Je twijfelt een klein beetje hèh???
En het antwoord op de vraag “wat @Pablo1971 zou willen dragen vandaag?” Krijgt u na de huishoudelijke mededelingen…
[Begin huishoudelijke mededelingen]
Heren van het goede leven. Zoals u weet hebben we een artiest in ons midden met woorden, tekeningen, grappen en grollen. Hij luister naar de naam @jurk en vat al een lange tijd al onze wekelijkse uitspattingen samen als hij ze waardig acht in een strip. Nu bundelt hij deze wederom tot een prachtig album, die je voor een kleine €30 thuis kunt laten bezorgen.
Je maakt voor dat geld gelijk ook kans op niet één maar twee horloges, beschikbaar gesteld door @superc en @brunmontagne.
Maar dan zijn we er nog niet! Je sponsort gelijk stichting Make-A-Wish, die geld inzamelt voor ernstig zieke kinderen. Met dat geld helpen ze kinderen om een droom waar te maken! Als je dat bedenkt, is het natuurlijk een klein bedrag. €30, ik heb het veelvoud aan horloges uitgegeven!
Dus €30, strip, kans op niet 1, maar 2 horloges en een donatie om een kind zijn wens in vervulling te zien gaan. Stuur @jurk een berichtje en doe mee.
[Einde huishoudelijke mededelingen]
@Pablo1971; mag ik dan nu van jou het verlossende antwoord? Wat zou je willen dragen vandaag?
Ik vind dat glaasje echt super raar. Waarom steekt het zo ver uit? En dan niet eens een schuine rand om het geheel wat eleganter te maken. Ik snap er niks van! Wellicht is het in het echt minder gek dan zo op de fotos.
Ik heb de band even omgehad, zit geweldig comfortabel . Toch zou ik niet overgaan tot kopen.
Wellicht nog een keer een stalen variant
Vooral niet
Ik had mazzel dat er een andere maat lag, het paste net om mijn pols (20,5cm ), maar mocht best een cm wijder
.
Dat zal ik morgen posten. Nomos x Ace jewelers onthult dan wat nieuws…( geen belangen erbij anders dan mijn eigen nieuwsgierigheid)
Die band maakt het net zo’n horloge van de intertoys
Gewoon jammer dat ze die banden ook niet ‘aansluitend’ maken zoals bij veel Everest, Rubber B banden etc… En dat ook nog eens voor die prijs…
Bij de Daytona hebben ze dit beter opgelost