Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Poe hee. Toch jammer dat ik m laatst heb laten liggen als ik dit zo zie. Omega ook mooi trouwens. Geen datum ftw.

1 like

Yes please :sunglasses:

10 likes

2 likes

4 likes

Toch weer een AP, Han? Gaaf hoor, frosted gold!

Topkeuze Lucas!

Ik zou deze wel willen proberen!
Bijzonder moeilijk te creĂ«ren, maar ze wilden het toch; de “jumping second” (standaard bij elk Quartz horloge :joy:).

:point_down:

Wat een gaaf filmpje. Verklaart wel de hoge prijzen bij PP.

Ik las dat deze rond 1m kost.

:point_down:

6 likes

Erg mooi gemaakt. Dit kun je gerust onder ASMR scharen. Heerlijke geluidjes en precies passende onderdelen :hugs:

1 like

Ook deze moest ik googelen, maar je hebt helemaal gelijk! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

#Watchgoals 2021

images(2)

3 likes

Knoop door gehakt. Ik ga hier werk van maken in 2021.

#summerwatch.

12 likes

Deze heeft een beetje mijn interesse gewekt
 al zie je heel weinig rado op 't forum geloof ik

9 likes

Groot gelijk! De Tangente en Ahoi vind ik Nomos ten top en wat kleur erin is altijd fris. Had ik nog geen Tangente, dan stond deze zeker bovenaan mijn lijstje :blush:

Thanks.

Alleen levertijd via Nomos zelf is om te janken momenteel. Ik ga begin volgend jaar eens informeren bij de AD waar ik de Lange vandaan heb, hebben ook Nomos, wat ze voor me kunnen doen om m wat eerder te krijgen.

Maar tot zoverre bevalt die AD prima en komen ze afspraken na. Zou schaap nog wat van kunnen leren

2 likes

Deze is de volgende op mijn grail list. Als k deze kan kopen ben ik klaar (voorlopig) :joy:

8 likes

Hoe werkt dit dan? Zeg je dan ook tegen jezelf: ‘We gaan het podjandorie gewoon doen!’?

4 likes

:rofl:. Ja zoiets. En ik ben in de regel iemand als die a zegt ook b doet.

2 likes

Mits je persoonlijke situatie dit toe laat natuurlijk!

hebben we bij je ALS meermaals mogen lezen :joy:

1 like

Dat is alleen niet mogen reizen en overnachten in die periode ivm corona

:slightly_smiling_face:

En ik ga m niet 100 keer hier posten. :kissing:

1 like

Jij? Nee, dan komt er gewoon weer wat nieuws in het vizier want dan ben je op een ander uitgekeken
 :smiley:

1 like

A. LANGE & SÖHNE 1815 RATTRAPANTE HONEYGOLD

8 likes

5 likes