Wat afgrijselijk lelijk.
Is ie wel een beetje he. Maar hij droeg best fijn
Helaas moet je er ook nog af en toe naar kijken
Een lelijke vrouw voelt van binnen ook hetzelfde als een mooie vrouw, maar betekent dat ook dat ik ermee gezien wil worden?
Ach in real life was ie best wel ok om naar te kijken… maar de achterkant was wel wat interessanter
“Bij horloges ga ik voornamelijk voor de binnenkant”
“Bij vrouwen ga ik voornamelijk voor de buitenkant”
My 0,02€
Ik zit in mijn Pointer Date fase! 2 jaar geleden de blauwe gehad en die was wat flets, maar anders wel heel mooi… Nu is de keuze al wat groter, dus deze vandaag aub
Is een dresswatch iets voor mij? Geen idee, maar een collectie van een daily/diver/dresser staat me wel aan. Naar voorbeeld van @Stefanmol. Ik zou deze wel eens willen proberen, lijkt me bang for buck:
Mooi horloge, ik heb destijds ook een intra matic overwogen. Ik zou hem wel even passen, door het ontbreken van een bezel vond ik hem een beetje te groot dragen voor een dresswatch.
Volgens mij ligt deze gewoon nog nieuw bij Hamilton dealers in de 38mm. Dus zeker een x passen. Nomos staat ook op mn lijstje, maar is uiteraard iets duurder.
Zeker, ik heb m toen bij Hudson’s Bay geprobeerd
Deze had ik graag willen dragen, maar mijn vriend heeft mega smalle polsen dus ik moet wachten totdat er een bandje op mijn maat binnenkomt.