Een dresser voor kerst… is zoiets klassieks wat voor mij? Na de Hamilton Intra-Matic is er nu een andere die op de radar is gekomen. Ik lees wisselende meningen over het ding. Mij spreekt ie wel aan:
Timex Marlin reissue
Een dresser voor kerst… is zoiets klassieks wat voor mij? Na de Hamilton Intra-Matic is er nu een andere die op de radar is gekomen. Ik lees wisselende meningen over het ding. Mij spreekt ie wel aan:
Timex Marlin reissue
orient bambino is een betere bang voor the buck imho… Timex marlin wordt een beetje uitgemolken…
Gaaf, zit ook in mijn achterhoofd…
Ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor.
Misschien beter voor wat meer kwaliteit gaan, Nomos ofzo
dat is wel een stapje hoger! Orient zit zo rond de 200 euro dacht ik… hier op het forum ook best vaak te vinden voor 100/120
Als er eens een 36 - 38mm langskomt is het zeker een optie
Iets hogere kwaliteit is het evt. ook waard. Er staat een mooie Nomos in het blauwe gedeelte maar die is wel wat uitgesproken met zijn rode accenten
Ja… eens Echte kerst knaller
Nope 39mm
41mm zou voor mij geweldig zijn
Nou kan ik hier een onbetaalbaar horloge plempen, maar verdomme zeg. Ik kwam deze tegen. Grand Seiko on a budget. Binnenkort in 39mm. Als ik hem op UF tegenkom volgend jaar koop ik het.
Hij zegt dat je een graag een wijvenmaat draagt.
34mm rose goud ladies
Ahhh. Je hebt je naam laten veranderen. Jij was die gast met de frisbee op zn pols !
Tsja… je bent niet bepaald prio 1 in mn leven