Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Heb je dat gedaan?

1 like

Is deze vandaag bij Watch2day in de aanbieding?

Ja sorry hoor :joy:, ieder zijn ding :+1:
Ik vind het verschrikkelijk in ieder geval. Zie toch veel liever jouw Explorer

Ja, kon het niet laten en merk dat ik dergelijke oude horloges toch ook wel regelmatig draag.

6 likes

Prachtig :ok_hand::ok_hand:

1 like

3 likes

Geweldig! Gefeliciteerd.

1 like

Dank, komen af en toe wel wat horloges binnen, maar deze gaat een mooi plekje krijgen. :+1:

2 likes

Deze. Potverdikkie net achter het net gevist. Gisteren online gekomen, had ik vandaag net de moed bij elkaar geraapt om een mail te sturen, is ie al verkocht.
Komt deze door de ballotagecommissie @HanDavinci?

8 likes

Kunnen we een “BR” tegemoet zien? :yum:

1 like

Lekker fris kleurtje voor de zomer! :sunglasses::fire:

1 like

Alleen niet door de ballotage van je bankrekening vermoed ik. Niet door de mijne in elk geval.

1 like

Dat zou zomaar kunnen. Prijs op aanvraag


Ik kan er een paar K naast zitten, maar reken op 35+.

2 likes

Ja? Deze kwam voorbij op ch24. Er staan er nog twee met zo’n turquoise dial, maar die twee hebben steentjes als indexen. Die kosten 27 en 28.

Haha ze zijn ook echt niet moeders mooiste, maar als je ziet hoe die dingen gemaakt zijn en wat voor onderdelen erin zitten dat is gewoon subliem!

Bijv. Deze Sapphire dial met AR coating zodat je altijd het binnenwerk kunt zien.

Of de sapphire date wheel

4 likes

Witgoud met blue Stella?

1 like

Iets wat er verdacht veel op lijkt ennieweej
Maar zoals Han me al vaker heeft gezegd heb ik niet zoveel kijk op of iets origineel is of niet. Dus daar zal het verschil wel in zitten


Edit. Nog even terug gekeken, die twee zijn op leer. Dus dat scheelt al een hoop. En geelgoud

Dus ik denk dat je helemaal gelijk hebt met minimaal 35k voor die witgouden met president en stella dial!

1 like

Wellicht, wilde er al eerder eentje maken, ben enkel de laatste tijd extreem druk.

1 like

hier 1 met steentjes op de wijzerplaat:

3 likes

Nomnomnom

Edit. De naam van die website. Is het tevens een parenklup of zo?

2 likes