Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Welk bedrag zou je willen bijleggen? Dan kan ik zien of ik iets kan betekenen.

1 like

Doen. :v:

of deze

kan niet kiezen vandaag

10 likes

Wel even voor 13:00 hier vermelden s.v.p.

:grinning:

1 like

Damasko DS30 met oranje wijzer…Nice

2 likes

Vandaag ga ik tres Chique. Dit zal t horloge zijn om de collectie mee af te sluiten. Reverso medium small seconds

9 likes

Ik zou de Subdelta Periscope wel eens willen dragen. Ben heel benieuwd hoe zoiets zit en aanvoelt. Aan het vakmanschap van @Motormuis en @Arie_Kabaalstra zal het niet liggen :ok_hand: :wink: Het zou een hele mooie aanvulling zijn op mijn verzameling :grin:

2 likes

Een dresswatch vandaag …

SBGK007

8 likes

Ja die lijkt me ook erg gaaf!

Maar naast de keuze voor de kleur van de dail zou ik zelf nog twijfelen over staal (en dan brushed of niet) of keramiek. In brushed black ceramic is die ook echt super gaaf!

Zeker, deze zijn ook gaaf:




Is (nog) niet een echt gewaardeerd model, maar voor mij in het luxe sport/staal segment absoluut de fraaiste, terwijl sommige andere opties 2x zo duur zijn. Over een paar maanden post ik wel in een ander topic de keuze om mijn pols! :grin:

7 likes

1 like
2 likes

Deze vandaag in de vitrine gezien, en eerste indruk wel goed! Vandaar, een dagje proberen zou leuk zijn :ok_hand:t2:

7 likes

AT

7 likes

Jup. Heb de route al aardig uitgestippeld.

  1. De Lange.

Dan 2 op zijn vroegst volgend jaar zomer een zomerse knaller. Dat heet. Zitten momenteel zo een 7 horloges in mijn hoofd. Variërend van ‘goedkoop’ mido ocean star tribune voor nog geen 1k. Tot een BP ff 38 mm van bijna 9k. Daartussen zitten wat Rollies, omega’s, panerai en Nomos… Moet er nog veel van passen. Als t überhaupt aanwezig is.

Dan is er nog een eventuele 3. En dan 4 JLC reverso. Kan ook zo zijn dan 4 dus 3 gaat worden. En dan collectie compleet :joy:

1 like
1 like

…maar nu even serieus. Dat klinkt als een fantastische collectie, als je die stukken bij elkaar weet te krijgen! :heart_eyes:

Komt vast goed. Word alleen nog een harde dobber om 1 te kiezen voor een zomerse klok. Lijst is alleen maar langer geworden… :laughing:

1 like

5 likes

Dit horloge draagt heerlijk; doen!