Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Stiltedag voor mindfulness

4 likes

Afwerking is echt super

4 likes

Ik wil denk ik niet weten wat die kost. En hoe hoog is die? Mag hopen dat t extra stevig glas is. :rofl:.

Die kost inderdaad erg duur qua financieel geld… maar het resultaat mag er zijn. Ik dacht een kwart meloen, maar goed; als je waardig genoeg bent om er een aan te schaffen wordt er niet over zoiets basaals als de prijs gesproken, of de hoogte !

In het artikel van hoe dinkt die staat een gifje

1 like

Bedankt! :heart_eyes:

Er ging gewoon een rilling door me heen toen ik deze zag. Fan… tastisch!!!

9 likes

Toch al een kleine week zin om de BB58 in huis te halen. Heb deze ooit gepast en niet meegenomen. Op zich zag ik er geen plaats voor naast de Planet Ocean en de Explorer.

Dat gezegd den ik dat deze wel een veelzijdig horloge voor alledag kan zijn. No nonsense, kan tegen een stootje en is redelijk compact. De PO is een fantastisch horloge maar durft wel eens te dik zijn. De Explorer is heel mooi maar zo’n bezel helpt wel als ik eens iets in het oog wil houden.

Eens kijken of ik deze ergens kan vinden.

2 likes

Is inderdaad errug gaaf! Alleen op nato, of ook op staal (alhoewel wat voor staal?)?

1 like

Vandaag in zin in een toolwatch.

11 likes

Deze zou ik graag eens willen proberen. Sowieso vind ik Ball een erg interessant merk, al zijn de modellen niet altijd even mooi. Maar deze: Top!

1 like

17 likes

image

14 likes

Ik heb serieus behoefte aan een titanium beater in mijn leven. Grab&go, dus quartz.
Ik ben me aan het inlezen in deze knoeperts:

4 likes

De eerste foto van mijn NA. Had willen dragen omdat ik de band nog moet inkorten en dat is me niet gelukt :relieved:. Toen ik eindelijk de juiste schroevendraaier had, bleek dat er ook nog pinnen uitgedrukt moeten worden :flushed:. Nog geen gereedschap voor.

17 likes

Pin vd bandentool, een speld, een paperclip…
dat moet toch te regelen zijn? Busje zit er los in als de schroefjes eruit zijn hoor :sweat_smile:

5 likes

Ik ga het vanavond proberen, dacht dat je er zo’n tool voor nodig had die het er uit perst

1 like

Nee die zit er los in. Beide schroefjes eruit halen dan haal je t busje er zo uit. Succes :smiley::muscle:

3 likes

Dit had ik vandaag wel willen dragen!

Lekker shinen in dit heerlijke weer.

12 likes
5 likes

Deze 1601 datejust uit 1971 met blauwe brick dial!

18 likes