The original? Nice fjeu!
Edit: ik dacht dat ik in het āincomingā topic zat maar toch, goeie keuze!
The original? Nice fjeu!
Edit: ik dacht dat ik in het āincomingā topic zat maar toch, goeie keuze!
Waanzinnig mooi die!
Hahahaha. Nog een week of wat 10?
Die VC is ook mooi. Damn. Ook top van de top. Ik dacht 40 mm?
Was het maar zoān feest⦠die verwarring ontstaat hier wel eens vaker haha!
Staat die op t pas lijstje of als next na?
Tres chique. Heb paar maanden geleden de Brequet 5157 gepast. In de dress departement was dat toen nog de enigste concurrent voor de thin. Wat me persoonlijk tegenhield⦠Persoonlijk ben ik toch niet zo van de Romeinse cijfers.
On topic.
De blauwe ALS thin. Waarom moet dit nu 40 mm zijn⦠Jammer, vind dat persoonlijk net wat te groot voor een dress. Buiten t feit dat die tov de 37 mm pakweg 6 k duurder is. Bedoel als ze die zouden maken in max 38 mm zou ik t niet erg vinden om meer te betalen tov een argente 37 mm
Even op geen van beide. Niet omdat ik hem niet mooi genoeg vind, maar omdat ik voorlopig even genoeg heb.
38mm!
Deze plaat is zo fraai.
Vind alleen het horloge wat saai.
Ben niet van de sunburst. Maar zon milky-way achtige sterrenplaat vind ik tof.
CVDK heeft ook zoān mooie wijzerplaat. Alleen vind ik wederom het horloge niet zo mooi
Passen kan altijd toch? ( roept iemand die riep afgelopen december eens een Lange te willen passenā¦)
Prima maat voor een dresser toch? Een DD eruit en dan deze erin?
Absoluut. Schijnt ook moeilijk te maken te zijn. Of dat marketing gelul is geen idee.
Maar goed de grotere maat verklaard oa t prijsverschil. Volgens mij was t de thin die ook eerst alleen maar 40 mm was en die ze naar 37 mm verkleind hebben behalve deze kleur plaat die er weer later is bijgekomen. En daarom nu een van de āinstappersā
Zeker!
Never.
ook niet als je over een week weet of je persoonlijke situatie het toelaat?
Ik zat me vorig jaar toen ik me de GS sbgw 253 had gekocht in Keulen af te vragen waarom een nieuwe DD vanaf 30k list gaat. Even in de zelfde stad rollie botique binnen gelopen en daar lagen ze diverse DD. Puur goud⦠Aha daarom dus.
Wat maakt de DD zo speciaal Han? Ik ga er maar geen passen anders vrees ik t ergste⦠Dat t net zoiets word als de Lange en ik een 10 jaren plan moet gaan maken of alles uit de collectie flikkeren op paar stukken na⦠En daar een paar jaar van moet maken⦠Die met de ice blauwe plaat⦠Damn
Ik ga nooit en te nimmer meer een Day-Date offeren voor een niet-Day-Date.
Probeer er toch eens ƩƩntje!