Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Aha!

De kans dat ik daar terecht kom is wel heel erg klein mag ik je verzekeren!

En wellicht hebben jullie gelijk, die gaat niet lang blijven waarschijnlijk.

1 like

Goed gespot, ik had even snel gegoogled voor een plaatje en het was me niet opgevallen.

Vandaag wel in de mood voor een mooie smooth bezel DJ :heart_eyes:

2 likes

11 likes

Is dat de Brick>PVO>Jij op leenbasis 1680?

Mooi ding man.

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou de Grape dial OP in 39mm wel willen dragen. Misschien wat apart maar ik vind hem alsmaar mooier worden.

9 likes

Vandaag deze

11 likes

Irritant dat word toegezegd dat je word terug gebeld om wat details te bespreken en dat niet gebeurd. Hopelijk morgen… :expressionless: Vandaag dan maar een plaatje.

Wat. Ja wat anders…

7 likes

Hoe vaak heb je ze al gebeld m.b.t. een mogelijke aankoop aan het einde van dit jaar?

4 likes

Dat is een andere. Nog steeds in het bezit van PVO

Maar 1680 is gewoon erg gaaf

2 likes

2 keer daar geweest q1 dit jaar. Goede week geleden eens gemaild maar goed 3 werkdagen later mail terug dacht ik we gaan maar eens bellen. En aangezien ik bijna geen vrij kan krijgen als t rooster weken van tevoren bekend word gemaakt moet ik verder in de toekomst plannen.

Als alles mee zit dat heet mochten ze m willen vast houden tot begin van juli… :wink:.

En willen of kunnen ze dat niet, want t zal voorlopig niet anders worden dat dit qua plannen tsja…ik ga niet ff zo langs als ze me niet kunnen garanderen dat die er is. T is niet bepaald dichtbij. Doe dit liever niet een dag op en neer.

Mocht hier niks uitkomen de komende dagen, heb ik snel gebeld naar onze hoofdstad om eens te kijken wat we maandag kunnen regelen…

De SNA411; ik zit ik er steeds vaker naar te kijken. Soort van poor man’s navitimer :rofl: flauw. Gewoon een heel mooi horloge :ok_hand:

4 likes

Datejust

6 likes

Je hebt in ieder geval genoeg voorpret. :wink:

Waar ben je hem dan van plan te kopen en waarom zo ver weg? Neem aan dat je hem nieuw koopt, althans dat maak ik op uit je eerdere berichten.

Yep, past helaas niet in binnen het horlogebudget maar dromen mag…toch?

5 likes

Cartier Gondole, omdat ik van dresswatches hou die niet rond zijn :sunglasses:

5 likes

Nooit eerder gezien! Wat een prachtige kastvorm!

Een kille ZEP in 42mm. Geen idee of het groter draagt dan een Speedy.

image

image

5 likes

Draagt groter inderdaad.