Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Ik heb de retro uitvoering maar kijk ook naar deze. Fiijn horloge en draagt kleiner door de korte lugs. Het Powermatic uurwerk is top. Ben er wel fan van geworden.

8 likes

Hadden ze die nieuwe met gebolde bezel nu in 38 of zelfs 40mm gemaakt he… 42mm is echt te groot.

1 like

Zat er laatst ook naar te kijken. Echt wel een leuk horloge, maar ik twijfel ook over de maat. Misschien tzt maar eens proberen, want voor het geld lijkt hij mij super voor erbij.

1 like

Een blauwe BB58 :ok_hand:

6 likes

Deze door Monochrome voorspelde Milgauss, met een duidelijke verwijzing naar de ref. 1019. Als dit uitkomt ga ik er gelijk één halen

16 likes

Mooi horloge! Ik heb vandaag toevallig de rode om. Heerlijk klokje om te dragen.:slightly_smiling_face::ok_hand:

4 likes

Mooi! En de slanke ETA versie :ok_hand:

1 like

Dankje David! :slightly_smiling_face: Ik vergat alleen eronder te plakken welke ik vandaag had willen dragen, dus alsnog…:grimacing: Fijne zondag kerel! :+1:

7 likes

Haha…ja anders krijgen we de forum plisie achter ons aan Harry. :laughing:

Jij ook een fijne zondag!

1 like

Hahaha…exact! :joy::sweat_smile:

1 like

Heel vet met die rode accenten.

Hmmm,… twijfel dus vandaar dat ik deze wel een dagje zou willen dragen.

12 likes

Geweldig!

1 like

Deze graag :+1:

14 likes

Ben benieuwd of en wanneer die daadwerkelijk komt. Dacht dat die al een tijdje geleden werd aangekondigd?

Millgauss staat sowieso hoog op de paslijst bij mij maar goed als ik ergens ben krijg ik 0 op t rekest. Hebben we momenteel niet.

Na op diverse plekken dingen gepast te hebben kreeg ik meerdere malen te horen. Met jouw polsen twijfel ik of een millgauss goed past. Wellicht met een korrel zout nemen. Een iemand dacht dat een BP FF bathyscape 38mm te klein zou zijn, die zat als gegoten…:joy:

En weer even dromen! Deze speciale blue dial 16523 :heart_eyes:

3 likes

Zou deze wel eens willen proberen, unieke uitstraling. Maar denk wel dat die zou gaan vervelen na een tijdje…

5 likes
4 likes

Weer eens wat anders dan een SARB. Deze blijf ik sympathiek vinden.
Overigens mis ik het deftig kleden. Hopelijk kan dat na de zomer weer op kantoor.

9 likes

17 likes