Nu is PLP weer de gebeten pitbull
Ik weet dat de meesten de mening niet delen, maar ik vind hem ook wel leuk eigenlijk
Zitten jullie samen op de zolder ?
Weet ik maar ik vind hem ook erg leuk.
Zou zomaar kunnen dat ik er eens werk van ga maken
Ik zie je NA topic graag verschijnen, is toch ook een beetje genieten zonder de kosten
Vandaag de Rado Captain Cook gepast.
Zag een stofje op de plaat zitten. Anders had ik hem nu om .
Zag deze langskomen op 't net, lekker fris model.
De mijne is binnenkort terug van een JLC service.
Dan maar eens beslissen of ik 'm hou.
Plan was eerst om te verkopen (i.v.m. de Lange aanschaf).
Maar dan heb ik niets “lichts” meer in de collectie
(behalve de Zenith EP 38).
En de True Second is echt mooi en een gave mix tussen klassiek en sportief!
Jouw foto’s zijn een van de redenen dat hij af en toe door mijn hoofd spookt
Moest de vonk toch niet meer overslaan, laat gerust iets weten! Maar in jouw plaats zou ik 'm houden denk ik, als de boekhouding het toe zou laten. Hier geraakt hij toch wat in het vaarwater van mijn Nomos Tangente door de zilverwitte wijzerplaat
Ja de Nomos Tangente is ook prachtig.
Ik had zelf de Tangomat, met dezelfde looks.
Die heb ik verkocht toen de JLC kwam, dus ik begrijp je wel.
Nomos blijft mijn grote sympathie houden, ook al heb ik nu niets meer in de collectie.
Mijn Nomos vertrekt alleszins niet, het is het horloge die ik gedragen heb bij de geboorte van mijn zoon. Teveel herinneringen al dus geen idee of de JLC zou blijven, maar ik blijf 't wel een fascinerend stuk vinden. Tikt hij altijd op de markers trouwens? Daar vind je weinig over.
Hun catalogus breidt gelukkig alsmaar uit en ze hebben dit jaar nog niet veel uitgebracht. Dus wie weet wat er nog op je radar komt, het kan snel keren
De JLC tikte vrij precies op de markers (voor de service).
Mijn Grand Seiko quartz ook.
Maar bij allebei lijkt het alsof het in 1 deel van de wijzerplaat beter gaat dan in een ander deel.
Misschien gewoon gezichtsbedrog…
Gezien je herinnering zou ik je Nomos lekker houden!
Desondanks: de JLC is absoluut in alle opzichten luxer / mooier afgewerkt.
Dat is geen eerlijk vergelijk. Maar ja, de list prijs is ook factor 6 of zo?
Toch een Citizen moeten kopen!
Vermoed dat het gezichtsbedrog is, zou niet mogen/kunnen.
Het zou mogen ook, maar lijkt me technisch niet evident. Maar als je ergens met je neus op zit ga je altijd wel iets merken veronderstel ik tijd dat die van jou terug binnen is, dan kunnen we weer meegenieten!
Haha dat is inderdaad een dingetje. Dat alleen al maakt dat ze naast elkaar zouden moeten kunnen blijven