Je zou Steltman Watches in Den Haag even kunnen.
Die hebben een soort gelijk bandje in het groen voor mijn ma’s Reverso gemonteerd.
Je zou Steltman Watches in Den Haag even kunnen.
Die hebben een soort gelijk bandje in het groen voor mijn ma’s Reverso gemonteerd.
Ik kwam van het weekend een collega tegen en die droeg deze.
Toch wel een heel tof ding
T-touh expert titanium.
Ik zag net ook een NA.
Leuk!
Verkeerde topic.
Een mooie nieuwe in de Heritage lijn voor Longines. Ik vind er wel nog niets over terug op de website. De Longines Heritage Military Marine Nationale
Is een Tank uit de Cintrée collectie. Van dit platinum model zijn er slechts 100.
Door zijn vorm staat die fantastisch op je pols of gewoon helemaal niet.
https://www.cartier.eu/en/collections/watches/men-s-watches/tank/tank-cintrée.html
Ik hoop dat ze le petit prince binnenkort eens uitbrengen met een inhouse. Vind m aardig aan de prijs met wat er onder de kap zit. Die dail is
Das een aparte Cartier.
Leuk ding… maar Longines heeft zoveel klasse designs dat deze me wat minder doet.
Kan ik inkomen. De wijzerplaat en wijzers doen me sterk denken aan de vintage van mijn grootvader, vandaar dat ik 'm wel sprekend vind
Zeker… hij is ook mooi maar dat vind ik de Longines Legend diver… of Conquest Heritage ook en die zijn net wat unieker wat design betreft.
ik heb altijd een zwak voor sub seconden.
Die hebben inderdaad wel wat meer Longines uitstraling. Deze Military had evengoed van een ander merk kunnen komen, dat klopt wel