Super mooi gemaakt. Denk dat er maar weinig merken zo’n afwerking hebben. Maar… 36,8 mm en dan een bandbreedte van 22 mm die verhouding snap ik niet. Misschien als je het horloge in het echt ziet klopt het wel.
Groeten.
ja dat viel mij ook meteen op!
maar vind ook bij bijvoorbeeld die lange and sohne odysseus de band uit verhouding. dus kan best aan mij liggen
Die kende ik dan weer niet. Even inlezen…
Of hij even gaaf is als die drie andere horloges samen weet ik niet, maar dit wel echt een gaaf ding. Je overweging snap ik wel.
Gek genoeg wilde ik gelijk dit horloge dragen vanochtend. Gelukkig kwam hij een paar uurtjes daarna voor de deur.
Effe om al dat dure spul af te wisselen:joy:

Nja, een GMT LN, speedy tuesday en datejust 126234… als ik het zo op een rij zet is het mss wel wat teveel opoffering Dat wordt sparen!
oftewel hij is niet 20k tof. Ik vind bij dit ding precies hetzelfde
Als iemand hem wil ruilen tegen een sub mogen ze btw wel een PB sturen.
Ik zou hem best voor list willen overnemen. Want een vriend van me wil hem best graag…
Lief van je. Ik ook van jou.
Een vriend van jou wil er bij verkoop ook graag een mooie DJ oid aan overhouden
Ja eens, die zijn te gaaf samen.
Ik wou soms dat ik mijn ST1 niet had verkocht.
Dit snap ik wel. Jij had hem ook op zo’n toffe camo band. Gelukkig zie je die combo nooit langskomen, anders zou het nog pijn doen ook.
Op meerdere fronten eenzelfde smaak. Uitstekend biertje is dat!
ja super mooi horloge! zelf ook vaak naar gekeken. Maar zou dan mijn sub denk ik nooit meer dragen…
Ook een borsten man?