Zit met hetzelfde! Moeilijk hem even op de pols te leggen als hij moeilijk te verkrijgen is… De lokale juweliers en horloge-winkels proberen me allemaal een Seiko 5 aan te smeren
Wie niet?!
41mm. Covex AR-coated sapphire crystal,
water resistant to 50 meters. Swiss automatic Frederique Constant in-house caliber FC-775 with 26 jewels, 28,800 vph and a power reserve of 38 hours. Perpetual calendar. It features Perlage and circular Côtes de Genève decoration on the movement.
Functions are: hours, minutes, moonphase, date, day, month, and leap year.
€ 8,495 tot € 8,795
Ongekende specs voor die prijs. Niet verkeerd ook op het eerste gezicht.
Heb er een beetje vacheron overseas vibes van😅
Vandaag deze. Dat is plan c ofzo. Hoe is die sailcloth band kwalitatief gezien?
Morgen worden knopen doorgehakt.
Oooh yes!
Ongekend mooi
Had ook vandaag wel een subj om de pols willen hebben, alleen dan wel met een mooie rubberstrap. Leer en water gaan nooit zo goed samen…
Als ik te water ga heb ik een Casio om
Neem mijn dure horloge eigenlijk nooit mee naar het strand of op vakantie.
Jij hebt hem ook meer voor de handel. Och wat ga ik genieten als er gewoon ineens 50% van de huidige tweedehands marktwaarde afgaat als de economie instort. Al die mensen die geen horloge kopen om te leven…
Ik hoop dat de marktwaarde keldert! Kunnen we allemaal horloges kopen en lekker dragen wat we willen!
Maar handel? Nee.
Als de een 30 tissot’s in een jaar probeert is het geen probleem maar doet iemand het zelfde met Rolexen ben je een handelaar?
Lijkt mij niet leuk
Mij ook niet, maar er kans is groot dat het gebeurd. Gemiddeld is het elke 7 jaar raak en na jaren stutten en geldpersen, is corona net even teveel vrees ik.
Goeiedagschotel wat een beauty.
En meer bang for buck dan die Starbucks van €25k bij S̶c̶h̶a̶a̶p̶ Watchdeals
Eerste keer dat ik de Springdrive “complicatie” mooi vind. Geweldig mooi horloge👌