Ja! No-date duikers ftw.
Mooi
Maar niet 9k mooi
Hoewel ik hem pas volgende week wil dragen, eerst genieten van een andere NA
Als ik me de rest van het jaar inhoud, nog 2 of 3 horloges verkoop, dan kan dat best eens hét 2022 horloge worden
Gaaf! Maar inderdaad lastig om 9K te verantwoorden voor een Seamaster … Nog wat nachtjes over slapen
Idd, hij biedt hem aan voor €7900.
Nog steeds veel geld voor een Seamaster maar het is dan wel een Titanium uitvoering.
@tompj heeft een mooie in de aanbieding.
Misschien neemt ‘ie genoegen met gespreide betaling .
Hahaha. Nee, 500€ korting, dat zou me direct over de streep trekken.
Hahaha. Nee, 500€ korting, dat zou me direct over de streep trekken.
#metoo
Nee, een maandagochtend photoshopje. Ik denk dat daar een vlek heeft gezeten, of stofje, en iemand heeft met de correctie-tool dat vlekje weg willen halen.
Ik haat de correctie tool soms echt.
Denk dat dat gewoon een druppeltje is. Wat een beauty, dat horloge. Ik ruil 'm zo tegen m’n Astron
Ik merk wel twee dingen… Het is een polariserend ontwerp en daar bovenop is het uniek in vergelijk met wat er in mijn kisten zit.
Hij is besteld. In Augustus hoop ik een NA topic te schrijven.
Ik ben op vakantie geweest met:
- Squale 1521
- Mini Turtle
- SKX007
- SKX009
- Baby Tuna
En nog nooit heb ik gedoken met flessen of zelfs ook maar de bezel gebruikt om een ei te koken.
Tegelijkertijd ben ik met een Skagen en de Pellikaan GMT op reis geweest, en de GMT functie ook niet gebruikt.
Ik denk dat ik er mee kan leven.
Ik durf zeggen dat ik al veel tijd in andere tijdzones gespendeerd heb, en dit is voor mij niet echt zo’n nuttige functie om op reis te hebben. Een datum, en om het echt makkelijk te maken een uurwerk waarbij je de uurwijzer afzonderlijk kan verzetten, dat volstaat ruimschoots; en liefst iets waarmee je het water in kan.
Als je nu elke dag twee keer in totaal andere tijdzones zit, snap ik het wel. Maar op reis? Je moet al ver weg zijn om niet even 10u van de lokale tijd af te kunnen trekken of bij te tellen.