Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Een simpele Hamilton:

12 likes

Dat ding is knotsgek. Zoals m’n vrouw het zegt: It’s not beautiful, but it certainly is cool.

10 likes

Goedemorgen. Fijne week!

4 likes

Nee, een maandagochtend photoshopje. Ik denk dat daar een vlek heeft gezeten, of stofje, en iemand heeft met de correctie-tool dat vlekje weg willen halen. :slight_smile:

Ik haat de correctie tool soms echt.

2 likes

16 likes

Denk dat dat gewoon een druppeltje is. Wat een beauty, dat horloge. Ik ruil 'm zo tegen m’n Astron :heart:

1 like

Ik merk wel twee dingen… Het is een polariserend ontwerp en daar bovenop is het uniek in vergelijk met wat er in mijn kisten zit.

Hij is besteld. In Augustus hoop ik een NA topic te schrijven.

5 likes

Ik ben op vakantie geweest met:

• Squale 1521
  • Mini Turtle
  • SKX007
  • SKX009
  • Baby Tuna

En nog nooit heb ik gedoken met flessen of zelfs ook maar de bezel gebruikt om een ei te koken.

Tegelijkertijd ben ik met een Skagen en de Pellikaan GMT op reis geweest, en de GMT functie ook niet gebruikt.

Ik denk dat ik er mee kan leven. :slight_smile:

3 likes

Ik durf zeggen dat ik al veel tijd in andere tijdzones gespendeerd heb, en dit is voor mij niet echt zo’n nuttige functie om op reis te hebben. Een datum, en om het echt makkelijk te maken een uurwerk waarbij je de uurwijzer afzonderlijk kan verzetten, dat volstaat ruimschoots; en liefst iets waarmee je het water in kan.

Als je nu elke dag twee keer in totaal andere tijdzones zit, snap ik het wel. Maar op reis? Je moet al ver weg zijn om niet even 10u van de lokale tijd af te kunnen trekken of bij te tellen.

2 likes

En je kan het ook simpel houden @Kevin ;
Horloge blijft op de “home time”;
Telefoon geeft vanzelf de “local time” aan :see_no_evil:

On topic: een Grey Side naast m’n Dark Side.
Dat lijkt me leuk om te proberen…
Ze dragen echt bijzonder fijn.

19 likes

Ik ben ook wel te lui geweest om m’n horloge te verzetten, dan liet ik 'm op Nederlandse tijd staan en keek ik desgewenst op m’n telefoon, soms heb ik een driehandertje op lokale tijd gezet, en twee keer heb ik de GMT-wijzer gebruikt om lokale tijd aan te geven terwijl ik de normale uren gezellig op NL tijd liet staan.

Het reizen mis ik wel een beetje. Zelfs een tripje VS begint weer leuk te lijken. :slight_smile:

2 likes

Een gave (geel) gouden vintage dresser, maar helaas nog niet gevonden wat mij echt pakt.

Effectief, zo kan het ook! Ik verzet meestal het horloge wel, maar 't is dan meestal effectief een waarbij ik de uurwijzer gewoon kan doen verspringen.

Beetje twee keer hetzelfde, maar wel allebei prachtig!

3 likes

:heart_eyes:

20 likes

23 likes

Foto: Semper & Adhuc.

6 likes

Deze graag:

32 likes

Yes please.

Doe ik hem morgen :grinning:

1 like

De vorig jaar verschenen Carrera Elegant-serie. Gewoon om 'ns te proberen.

16 likes

11 likes