Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Ik zou in jouw geval niet boven de 40 mm diameter gaan.

Nee nog niet. @Jugis wel.

1 like

Dit is (op papier) wel zo’n beetje mijn ideale sporthorloge. Geweldig mooi. Maar helaas niet geprobeerd nog.

1 like

Hier wat real-live pics:

Uurwerk fantastisch en afwerking uitstekend niveau, maar had geen wauw-gevoel of klik.

16 likes

En ik dacht ook geen easy link of enige vorm van on the fly band aanpassen toch?

Ot.

Toch spookt deze soms door t hoofd. Zou de derde keer zijn dat ik een Orion zou hebben.

7 likes

Dit lijkt me wel wat.

5 likes

Blijft gewoon een prachtig ding.

1 like

Klopt, is niet aanwezig.

1 like

Bron: C24

De band doet me ergens denken aan een dino of een Pokemon ofzo.
De kast heeft wel wat van een oude Defy en de wijzerplaat van een rainbow.

3 likes

Een IWC Davinci
Geïntrigeerd door zijn ‘poten’ :face_with_monocle:

7 likes

5 likes

Dan zou ik toch een mooier modelletje zoeken…

2 likes

Bedoel je het model of de staat?

Staat. Zelfs de pushpin links onder probeert te vluchten.

Overigens zou ik voor een nieuwer model gaan, maar dat terzijde.

5 likes

Ik vond het al een relatief goede prijs en dacht de prijzen eindelijk gedaald waren :smirk: Maar eerst maar eens een goede studie maken waar op te letten vwb de staat. Heb geen haast.

Vind het iig een prachthorloge! Maar is lastig om het er hier over te hebben omdat het altijd zo’n gedoe kan worden vanwege het merk. Er zijn ook horlogeliefhebbers die Rolex gewoon heel mooie modellen vind hebben.

Tsja, kwestie van smaak. Vind de oudere modellen stijlvoller :sunglasses:

3 likes

Qua kleur staat 'ie niet overal even goed bij, maar dit vind ik toch wel heel fijn hoor.

13 likes

Zeker geinig, maar naar mijn smaak weinig origineel op dit moment, nadat meerdere merken met deze kleur zijn gekomen dit jaar (zoals Breitling).

Een vrij ‘makkelijk’ horloge voor Only Watch - maar gelukkig is het voor een goed doel :+1:t2:

2 likes

Nou heb ik weinig Breitlings in de collectie, dus kleuroverlap zal geen struikelblok worden.
Maar oke, deze uit dezelfde stal zou ik ook niet erg vinden voor een dagje.

8 likes

Die vind ik mooier :+1:t2: En met een titanium kast (vs. staal).

1 like