Die heb je toch?
Ja klopt, maar zag deze foto voorbij komen op het internet en dacht wow wat een ding. Achteraf had ik deze vandaag wel willen dragen.
Nou, hup naar de kast. Kan je hem klaarleggen voor morgen
Deze Seiko kwam ik tegen,…nog niet zo lang op de markt dacht ik.
Maar wat een leuk horloge, jammer van de niet verdraaibare bezel.
Maar looks heeft ie in ieder geval:
Kan je beter een spb131 kiezen
Heb ze bekeken op www, de Seiko’s, komt lekker dicht bij elkaar. Weet niet welke ik zou kiezen. Van die vintage60 Seiko vind ik het zo mooi dat die bezel dun is en dat ie alleen getallen heeft, geen minutenstreepjes.
Zag het filmpje en was daardoor meteen weg van dat ding
Zijn er behalve de prijs zwaarwegende verschillen
ohooo, geen dieppgaand verhaal hoor, want ik ga voorlopig helemaal niets meer aanschaffen. …
Afwerking, uurwerk, saffierglas, draaibare bezel. De spb127-131 zijn top. Die nieuwe maar een slap aftreksel imho
De spb127 en 131 zijn ook 2ehands voor een habbekrats te kopen soms. Ik zou het wel weten
Hahaaa, hier spreekt de kenner
Ik ga het eens in de gaten houden…en stiekem hoop ik dan dat ik niet te enthousiast word.
Heb al teveel horloges
Bedankt meneer @koekoek … Je hebt iets in gang gezet.
https://twobrokewatchsnobs.com/seiko-presage-2020-limited-edition-watches/
Ik mis toch wat blauw in de collectie en zoek misschien wel een broertje voor de Rising Sun
Tokyo 2020 Blauwe uitvoering.
Zijn er HF leden die deze uitvoering hebben?
Ben benieuwd of de wijzerplaat een sunburst heeft.
Vandaag t goedkopere broertje van de h1.
De h2 vind m meer nautisch dan de h1 en een stukje goedkoper
Ondanks de (voor mij) te grote (42mm) tantalum kast, vandaag graag deze F.P. Journe voor Only Watch 2021.
En zo kun je de uren aflezen:
De Oris Art Blakey:
Zelf in het verleden veel gedrumd dus ik kan de verwijzingen naar het bassdrumvel (de wijzerplaat) en de bekkens (achterkant) waarderen. Maar ook zonder die connectie vind ik hem gewoon erg mooi.
Ik heb deze uitvoering maar ik heb er wel een anderen band opgezet. Dat is de band die bij de Apollo11 hoort.
Overigens geen sunburst maar door de rode accenten op de dial een prachtig horloge
Merk ook de clips van het drumvel op, wat ook nog een verwijzing naar een tijdsignatuur zou moeten zijn volgens een review die ik er over las. Dat laatste vind ik misschien vergezocht, maar de Art Blakey is echt, echt een fantastische limited van Oris. Beter dan de Dexter Gordon, bijvoorbeeld, ook al vind ik die ook leuk.
Eindelijk eens iemand die met een leuk left-field horloge aan komt zetten.
Geweldig leuk horloge. Ik vind m op plaatjes tenminste leuk
Voor ‘erbij’ why not voor mijn eigen collectie…. Nu Oris de zwarte ChronOris eruit heeft gegooid….