Geduld is een schonen zaak vriend! De weg ernaar toe is veel mooier…als je het eenmaal hebt kijk je al weer na de volgende…tenmiste zo gaat dat hier🙈
Hé, ik toevallig ook vrijdag ff omgehad. Erg licht idd. Wijzerplaat vond ik iets minder spreken dan foto’s doen vermoeden. Maar mooi ding!
Simpel, enkel de band nog kopen
Yep
Mocht t in ‘grote merken land’ de Polaris niks worden om whatever reden staat die op nr 2 om te passen. 3 is de Portugieser 40 mm.
Bij SC Rotterdam hadden ze een tijdje terug vrijwel alles op voorraad v.w.b. de Polaris. Niet gepast, wel gegluurd. Afwerking sprong er uit
In de grote steden met meer ad’s van t merk is de kans idd groter .
Zou voor mij t perfecte plaatje zijn. En een Polaris date en no date en mariner waarvan minimaal één op bracelet en Defy op bracelet en een Portugieser 40 mm bij voorkeur blauw op een locatie te hebben en te passen
Dan moet je naar S&C.
Ik heb ze allemaal gepast en twee ervan in bezit of in bezit gehad (Defy en Polaris Date).
Hoewel het blauw van de Mariner met de tipjes oranje heel erg mooi is, is de Polaris Date mijn favoriet. Op rubber met de grote donkerder markers echt prachtig.
De blauwe IWC Portugieser is ook waanzinnig trouwens, maar een stuk dressier.
De Zenith is trouwens ook top. Draagt heerlijk licht.
Allemaal toppers hoor. Of je ze ooit op één moment op één adres vindt lijkt me sterk trouwens.
Zo dan, die is gaaf!
Ik ben bang dat ik geen andere keuze heb in ons land. Al shop ik dan nog liever in t buitenland. De twee grote jongens in NL hebben afgedaan voor me. Maar goed wat nu als ik door de stijgende Corona niet naar t buitenland kan volgende maand… Vraag me af of ik me dan nog kan inhouden.