Ik ben heel benieuwd hoe de Hentschel in t echt is. Even snel daar heen word m niet. Eerst nog even geprikt worden…
Icm Nederland wat rood kleurt…
Ik ben heel benieuwd hoe de Hentschel in t echt is. Even snel daar heen word m niet. Eerst nog even geprikt worden…
Icm Nederland wat rood kleurt…
Kan je het horloge niet laten bezorgen en retour sturen als het onverhoopt niet bevalt?
Hun hebben een ‘musterservice’ niet werkende dummy wat ze kunnen op sturen.
Echter met zo een klein bedrijf wil ik gewoon de volledige ervaring mee maken. Korting word t bijna toch niet gok ik zo. Is ook niet erg. Dit is gewoon te krijgen, word geleverd mits ze niet failliet gaan en t kan zijn dat je even geduld moet hebben. Gun de ‘kleine zelfstandige ook wel wat.
Ik koop voor dit soort bedragen niet blind en ik wil waarschijnlijk wel blauwe wijzers. Dan word t gelijk ‘maatwerk’ hebben ze niet standaard liggen en kan niet ter plekke even gemaakt worden. Levertijd een 4 tal maanden.
Voorstel: neem dat eerste plaatje als profielfoto. Vraag aan Jur of hij op de plek van je trustlevel “Wil Hentschel, wordt lastig” wil zetten. Scheelt je zo een paar posts per dag tikken.
Briljant. Of gewoon als Username.
@WilSeiko bestaat ook al.
@WilHentschel moet dan ook kunnen.
Allebei helaas later dan beloofd binnen, damn you USPS… Dus geen zon, zee & strand voor deze twee kanjers
Was het maar zo’n feest vandaag…
Deze ……
Nog weekje wachten wn dan krijg ik m uit handen van de maestro zelf
Wel met stalen gepolijste uur/minuten wijzers
Ook nieuwsgierig naar de Guilloche Chrono in blauw/staal. Benieuwd of de EP hiervoor alsnog gaat sneuvelen
Best een drukke wijzerplaat en toch is het een prachtig ding 🤷🏻. Vind het elke keer weer tof als ik het zie
Voor de 5e keer ondertussen?
Zie ik een patroon?
Na een fijne en elegante Grand Seiko hap je elke keer naar het robuuste. Zie Pelagos en soms een Breitling (Colt en Endurance).
Door voor de koelkast.
Deze had ik even gemist…
Platinum bezel ook.
En nu ik er beter naar kijk. Is de Breitling Diver Pro 2 rubberen band terug in het assortiment?
Die ijsblauwe plaat is wel heel mooi
Helemaal kapot gepolijst zo te zien